پیروزی انقلاب اسلامی حاصل تقوا و ایمان بود

1402/11/20
56
0
سیاسینماز جمعه
کد خبر :9926

به گزارش خبرنگار پرتال خبری آران و بیدگل نیوز، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه بعد از سفارش به تقوای الهی گفت: به تعبیر مولای متقیان امیر مومنان علی علیه السلام اگر کسی یک شاخصه تقوای الهی را در زندگی مراعات نماید همان یک شاخصه برای او گره گشا خواهد بود.

 

امام جمعه ابوزیدآباد و بخش کویرات آران و بیدگل افزود: کسی که واقعاً از خدا پروا داشته باشد و تمام کارهایش را برای رضای خدا انجام دهد یعنی سخن گفتنش یعنی سکوتش و هر قدمی که برمی‌دارد همه این‌ها برای خدا باشد خدا هم او را تنها نمی‌گذارد که ما نمونه کامل آن را در انقلاب اسلامی و حتی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تجربه کردیم.

 

حجت الاسلام قاسمی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی حاصل تقوا و ایمان بود، ادامه داد: ملت ایران با اطاعت از امامین انقلاب اسلامی که در حقیقت اطاعت از پیامبر اسلام و امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و خدا بود تمام دشمنان اسلام را مایوس و ناامید کرد و این است معنای فرمایش مولای متقیان علی علیه السلام که فرمود هر کس تقوای خدای سبحان را رعایت کند خداوند برای او از هر غمی گشایشی و از هر تنگنایی راه نجاتی فراهم می‌کند.

خطیب جمعه ابوزیدآباد و بخش کویرات در ادامه به دو انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: انتخابات پیش رو با انتخابات دوره‌های قبل متفاوت است، چرا که زمان حساسی است و انقلاب در معرض اتهام و خطر قرار گرفته است.

 

حجت الاسلام قاسمی ادامه داد: ما وظیفه مهمی در پیش داریم و دشمنان سرسختی داریم که می‌خواهند این نظام را سرنگون سازند. بنابراین شرکت در این انتخابات یک تکلیف و وظیفه شرعی و الهی است که بر عهده ملت ایران قرار دارد و إن شاءالله شاهد یک انتخابات با ارزش که سبب تقویت و تحکیم نظام شود خواهیم بود.

خبرنگار آران وبیدگل نیوز : روح اله باقری

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.