نماز جمعه بهترین جایگاه برای بیان مشکلات مردم است

1401/05/05
597
0
سیاسینماز جمعه
کد خبر :9016

به گزارش آران وبیدگل نیوز به نقل از شبستان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی با گرامیداشت پنجم مرداد سالروز بزرگداشت نخستین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: نماز جمعه بهترین جایگاه برای بیان مشکلات مردم است و ائمه جمعه باید وحدت آفرین باشند و درد مردم را بیان کنند.

 

امام جمعه آران و بیدگل افزود: نماز جمعه نماد دشمن شناسی و دشمن شکنی است و هر چه پررنگ تر باشد دشمن مایوس تر و توطئه هایش خنثی می شود.

 

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: نماز جمعه نهاد جریان ساز است و جریان مثبتی را در جامعه ایجاد می کند چرا که بیش از یک هزار پایگاه نماز جمعه در کل کشور فعال است.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل تصریح کرد: نماز جمعه، مصداق واقعی تولی و تبری و نمازی است که سبک شمردن آن نشانه نفاق است.

 

حجت الاسلام سلیمانی در ادامه اظهار داشت: نماز جمعه بهترین مکان برای خنثی سازی شایعه ها و شبهات بویژه در فضای مجازی و محلی برای تشویق مردم برای حضور در صحنه های مختلف سیاسی اجتماعی و فرهنگی مذهبی است.



امام جمعه آران و بیدگل افزود: سنگر نماز جمعه، سنگر وحدت، سنگر عزت و مرکز دعوت به تقوا و تجدید عهد هفتگی با امام زمان(عج)، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است.



حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به آیه ای از سوره جمعه گفت: در فضیلت این نماز همین بس که سوره‌‏اى در قرآن به این نام آمده و در آن‌جا به صراحت مؤمنان به حضور در نماز جمعه دعوت شده‌اند و در واقع دعوت کننده نماز جمعه خداست و فرمان به ترک معامله و داد و ستد داده است و استجابت دعا به همراه دارد.

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.