نیروی انتظامی؛ حافظ جان و امنیت مردم

1401/07/01
266
0
سیاسینماز جمعه
کد خبر :9183

به گزارش آران و بیدگل نیوز، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل گفت: نیروی انتظامی حافظ امنیت، جان و مال و ناموس مردم است و نیروهای مسلح قدرت و بزرگی خود را از خدای متعال و پشتوانه مردمی دارند.
 

امام جمعه آران و بیدگل با اشاره به حوادث اخیر در برخی نقاط کشور گفت: نقد با اغتشاش و آشوب دو مسأله جداگانه است و تخریب بیت المال و خدشه دار کردن امنیت کشور و همسو شدن با دشمن، مصداق اغتشاش و آشوب است و به هیچ وجه پذیرفته نیست.

 

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: قطعا عواملی پشت صحنه اغتشاشات اخیر است که نیروهای امنیتی و اطلاعاتی باید آن ها را شناسایی کنند، از سوی دیگر اگر کسی بخواهد دست نیروهای مسلح را برای دفاع از نظام کوتاه کند دست خودشان توسط سیل خروشان مردم کوتاه خواهد شد.



امام جمعه آران و بیدگل ادامه داد: در حالی که رییس جمهور انقلابی ایران به نیویورک رفت تا در مجمع عمومی سازمان ملل مواضع به حق ایران را بیان کند، این فتنه به راه افتاد تا اثرات این اقدام را کم کند و این موضوع را تحت الشعاع قرار دهد.

 

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: امروز در مرزهای غربی و شمال غربی ایران تحرکات مهمی دیده می شود و برای ایجاد ناامنی در ایران در مرز آذربایجان و ارمنستان جنگ هایی توسط دشمن راه افتاده است که این تحرکات دشمن محکوم است و قطعا راه به جایی نخواهد برد.



امام جمعه آران و بیدگل ادامه داد: راه نجات ملت، بصیرت است و اگر بصیرت و آگاهی نباشد در بزنگاه های مهم انسان راه خود را گم می کند و امروز اگر هشیار نباشیم، این نعمت بزرگ الهی از دست می رود.

 

حجت الاسلام سلیمانی در بخش دیگری از خطبه ها با تقدیر از فعالیت هیئات مذهبی آران و بیدگل در ایام محرم و صفر گفت: حضور بیش از ۱۹ موکب حسینی در ایام اربعین حسینی از آران و بیدگل در مسیر نجف به کربلا افتخاری بزرگ برای این شهرستان و نشانه ولایتمداری مردم این شهرستان و حب اهل بیت(ع) است.

 

در پایان این مراسم مردم همیشه در صحنه و انقلابی آران و بیدگل با برپایی راهپیمایی اغتشاشات اخیر را محکوم کردند.

 

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.