ایجاد تفرقه مذهبی؛ ترفند دشمن برای اخلال در امنیت

1401/07/15
382
0
سیاسینماز جمعه
کد خبر :9356

به گزارش آران و بیدگل نیوز، حجت الاسلام  ابوالفضل سلیمانی  در خطبه های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل با تبریک نهم ربیع سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) گفت: عده ای تلاش می کنند سالروز امامت حضرت ولی عصر(عج) را کمرنگ جلوه دهند و به موارد اختلافی بپردازند؛ در حالی که مبانی دینی، آیات و روایات و سیره و سنت اهل بیت علیهم السلام بر لزوم وحدت جامعه مسلمین تاکید دارد.

 

امام جمعه آران و بیدگل افزود: یکی از ترفندهای دشمن برای ایران اسلامی ایجاد تفرقه مذهبی در بین شیعه و سنی و اقوام دیگر است چرا که اقوام مختلفی در کشور زندگی می کنند، لذا آرامش جامعه را از این طریق هدف قرار داده است.

 

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: تاکید امامین انقلاب هم همواره بر توجه دادن همه جوامع به وحدت اسلامی بوده است و امام راحل و مقام معظم رهبری پرچم دار وحدت مسلمین در جهان هستند.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل با بیان اینکه دشمن در این برهه حساس به دنبال ایجاد موج دین هراسی، اسلام هراسی، شیعه هراسی و ایران هراسی و انقلاب هراسی است، تصریح کرد: همه مسلمین از شیعه و اهل سنت نباید بهانه دست دشمن دهند و در موجی که در جهان به سمت اسلام ناب در حال حرکت است خلل ایجاد کنند.

 

حجت الاسلام سلیمانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به هدف قراردادن مقرهای تروریست ها در اقلیم کردستان عراق گفت: در چند وقت اخیر گروه های تروریستی در این منطقه ساماندهی شده و علیه امنیت نظام تلاش می کردند که با پاسخ قاطع کشور روبرو شدند.

 

امام جمعه آران و بیدگل ادامه داد: دشمن بداند ایران با کسانی که امنیت کشور را به خطر بیاندازند، شوخی و مماشاتی ندارد و هیچ مرزی در خصوص برخورد با فتنه گران و اخلال گران امنیت جمهوری اسلامی ایران نمی شناسد.

 

حجت الاسلام سلیمانی در ادامه با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی حافظ امنیت و آرامش کشور و مرزهاست و بزرگترین سرمایه آن پشتوانه مردمی است.

 

وی با اشاره به اینکه در توطئه اخیر، نیروی انتظامی مظلوم واقع شد، گفت: این توطئه، حاصل تلاش استکبار و در راس آن ها امریکا، اسرائیل و آل سعود بود و برخی خواص در داخل کشور آتش بیار معرکه شدند ولی هوشیاری ملت، هدف شوم دشمن را خنثی کرد.

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.