هدف دشمن از ناامن سازی، تجزیه کشور است

1401/08/06
264
0
سیاسینماز جمعه
کد خبر :9374

به گزارش آران و بیدگل نیوز، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل با تسلیت شهادت جمعی از زائران و نمازگزاران حرم شاهچراغ(ع) گفت: در این اتفاق تلخ، گروهک تروریستی داعش با بی رحمی تمام جمعی از هموطنان عزیز را که در حال زیارت و عبادت در وقت نماز بودند به شهادت رساند.

 

امام جمعه آران و بیدگل افزود:  داعش دست پرورده امریکا و اسرائیل در منطقه است و در واقع  پشت صحنه و عاملان و طراحان جنایات تروریستی شیراز آمریکا و رژیم صهیونیستی و آل سعود است.

 

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه این اقدام در ادامه طراحی های اخیر دشمنان ملت ایران برای ناامن سازی کشور و جنگ ترکیبی نظام سلطه علیه ایران اسلامی است، گفت: به شهادت رساندن عده ای زن و مرد و کودک بی دفاع نشانه عجز و ناامیدی و یأس دشمن در رسیدن به هدف خود و برای انتقام از مردم است.

 

خطیب جمعه آران و بیدگل ادامه داد: هدف دشمن از ناامن سازی ایران اسلامی، تجزیه ایران و براندازی نظام است، اما با هوشیاری ملت، فتنه های آنان یک به یک نقش بر آب می شود.

 

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: در یکی از تجمعات اخیر خارج از کشور ۱۶ پرچم علیه ایران از جمله تجزیه طلب ها، کمونیست ها، رژیم صهیونیستی، پرچم بنفش فمنیست‌ها و پرچم همجنس‌بازان برافراشته شد! و این گواه آن است که دشمن در فتنه اخیر تمام توان خود را برای براندازی جمهوری اسلامی به کار بسته است.

 

امام جمعه آران و بیدگل در بخش دیگری از سخنانش به تکرار ادعاهای کشورهای غربی درباره استفاده از پهپادهای ایرانی در جنگ روسیه و اکرین اشاره کرد و گفت: این ادعاها بهانه ای برای تحت فشار قراردادن و تحریم بیشتر ایران است.

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.