ضرورت برخورد با مسئولانی که به اعتماد عمومی خیانت می کنند

1403/01/24
15
0
سیاسینماز جمعه
کد خبر :11093

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار پرتال خبری شهرستان آران و بیدگل، حجت الاسلام علی ناصریان در خطبه های امروز نماز جمعه ی آران و بیدگل گفت: با مسئولینی که به اعتماد عمومی مردم خیانت کرده و از اموال عمومی سوء استفاده می کنند، باید به شدت برخورد شود.


امام جمعه موقت آران و بیدگل تاکید کرد: مسئولین وظیفه دارند که به مردم خدمت کنند و پاسخگوی نیازها و دغدغه های آنان باشند.


حجت الاسلام ناصریان تاکید کرد:  خیانت به اعتماد مردم یکی از بدترین اعمال است اما مهم این است که همه را به یک گروه نسبت ندهیم.

 

وی افزود: بسیاری از مسئولین متعهد به خدمت به مردم هستند و در نهایت برای عموم بهترین تصمیمات را می‌گیرند؛ اما برخی از افراد نیز ممکن است به دلایل مختلف از این مسیر منحرف شوند.


وی خاطر نشان کرد: کسی که زندگیش مطابق الگویش امام زمان(عج) نباشد در آن دنیا می خواهد چه جوابی بدهد؟


ناصریان افزود: هر لحظه که بر انسان می گذرد و ذکری از خدا نباشد روز قیامت چنان حسرتی در قلب انسان پدیدار می شود که اگر این حسرت را در بهشت پخش کنند، بهشتیان دیگر هیچ زمانی شاد نخواهد شد.


امام جمعه موقت آران و بیدگل در بخش دیگری از سخنانش با توجه به مسائل روز دنیا عنوان کرد: بسیاری از اتفاقاتی که در سال های اخیر در جهان رقم خورده استثمار بندگان خوب خداست.

ناصریان گفت: حضرت علی(ع) بر این باور بود که هرگز نباید به هیچ انسانی ظلم شود، حتی اگر او یهودی باشد؛ اما در جهان امروز بسیاری از زنان و کودکان بی گناه دچار آسیب و ستم می‌شوند که این یک موضوع نگران کننده و نیازمند توجه بیشتر است.


وی با اشاره به سفارش مولای متقیان، امیر مومنان(ع) در شب شهادت خویش که فرموند: در زندگی طرفدار مظلوم باشید و در برابر ظلم سکوت نکنید خاطر نشان کرد:برخی از دشمنان به دین و عبادت‌ ما با احترام نگاه  می کنند، اما واکنش‌ بیشتر آن ها در مورد اموری است که با انصاف و عدالت مرتبط است مانند ظلم و ستم.


همچنین امام جمعه موقت آران و بیدگل در پایان با توصیه به رعایت تقوای الهی که بالاترین توشه و دارایی انسان در آخرت است افزود: در تمام شئون زندگی خود، کارها و اهداف خویش را با رضایت خدا تطابق دهید.

خبرنگار: روح اله باقری

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.