دست برتر ایران در «گفتمان مقاومت» در جهان

1401/08/21
156
0
سیاسینماز جمعه
کد خبر :9388

به گزارش آران و بیدگل نیوز، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی جوینانی در خطبه های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل گفت: ایران اسلامی امروز در حوزه های مختلف دست برتر را دارد و علیرغم تحریم ها در تمام عرصه‌ها، مقتدرانه به پیش می‌رود.

 

امام جمعه آران و بیدگل افزود: ایران علاوه بر حوزه های نظامی، انرژی، علمی، نفوذ منطقه ای و سایر حوزه ها، در حوزه گفتمان مقاومت هم دست برتر را در جهان دارد.

 

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: امروز گروه های مقاومت در نقاط مختلف جهان با محوریت ایران در برابر گفتمان تک بعدی غرب و امریکا ایستاده و به پیروزی های مهمی دست یافته است که نمونه آن را در یمن، لبنان می توان مشاهده کرد.

 

خطیب جمعه آران و بیدگل ادامه داد: ایران در حوزه نظامی هم در جهان قدرت برتر است کما اینکه رونمایی اخیر از موشک فراصوت قائم ۱۰۰، لرزه بر اندام قدرت های جهانی انداخت.

 

سلیمانی با اشاره به تحولات اخیر اسرائیل و امریکا گفت: نیروهای جنگ طلب که کرسی های این دو رژیم را به دست می گیرند بدانند اگر در توطئه های گذشته خود بر ایران فائق آمدند در این دوره هم فائق خواهند آمد که یقینا اینگونه نخواهد شد.

 

امام جمعه آران و بیدگل ادامه داد: قطعا برگ برنده با کسانی است که تحت اشراف الهی کار می کنند و یقین به نصرت و یاری خدا دارند.

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.