حضور دکتر ساداتی نژاد در مصلای نماز جمعه ابوزیدآیاد

1397/12/19
160
0
سیاسیمجلس
کد خبر :270
به گزارش آران و بیدگل نیوز، سیدجواد ساداتی‌نژاد، ضمن عرض تبریک به مناسبت روز غدیر و سالروز مباهله اظهار داشت: امید است محرم امسال پر شور و پر شعورتر از سال گذشته برگزار شود و این مایه افتخار است که عشق خود به اهل بیت را با خدمت‌رسانی اعلام می‌دارند.

\"حضور

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به نزدیکی هفته دفاع مقدس افزود: استقلال ما مدیون خون شهدا است و اگر بر روی ایران حساب دیگر باز می‌کنند به برکت خون شهدا است و لذا باید بیرون از مرزها بود که دانست که در مورد ایران و ایرانی چگونه عمل می‌کنند در حالی که بنگاه‌های رسانه‌ای غرب واقعیت را منعکس نمی‌کنند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه اقدامات علیه ایران نشان‌دهنده بر حق بودن ملت ایران است، خاطرنشان کرد: ملت‌های ستم‌دیده از ملت ایران توقع دارند زیرا صدای خود را از مردم و رهبر انقلاب اسلامی می‌شنوند.

وی،افزود: امام راحل(ره)به به عزت و آبرو و اقتدار داد و امروز نیز رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.

ساداتی نژاد،رهبر انقلاب اسلامی را کشتی‌بان نظام جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: امروز اگر در جایی یک حیوان کشته شود تمامی مجامع به دفاع از این کار اقدامات لازم را انجام می‌دهند اما با وجود کشتار و نسل‌کشی مسلمانان در میانمار خفه شدند و ملت‌های مسلمانان نیز انتظار دارند جمهوری اسلامی ایران در برابر این جنایات قاطعانه ایستادگی کند.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس با بیان اینکه ایران صدای ملت‌های ستم‌دیده است، گفت: ملت‌های مسلمان انتظار برخورد قاطعانه ایران با کشتار مسلمانان در میانمار را دارند.

\"حضور

ساداتی‌نژاد ضمن اشاره به برگزاری مجمع نمایندگان استان اصفهان ابراز داشت: آران و بیدگل شهرستان محرومی بوده و نقش دولت‌ها در آران و بیدگل کمرنگ بوده و اگر پایین‌ترین نرخ بیکاری در استان اصفهان متعلق به این شهرستان است به دلیل عملکرد مردم بوده و لذا تحقق اقتصاد مقاومتی در آران و بیدگل متجلی است.

وی،افزود:میزان مالیاتی که شهرستان آران و بیدگل در استان پرداخت می کند در مقایسه با میزان اعتبار ی که در سال به این شهرستان اختصاص پیدا می کند اصلا اعجاب برانگیز و بسیار ناچیز است و از مسئولین استانی می خواهیم که مشکلات این شهرستان را بیشتر مدنظر قرار بدهند.
ساداتی نژاد با تجلیل از حضرت آیت الله مفرح زاده اظهار داشت:امام جمعه عزیز از افتخارات منطقه هستند و بعضی از نمایندگان مجلس که از آزادگان هستند به اینجانب توصیه می کنند که قدر حاج آقا مفرح زاده(امام جمعه ابوزیدآباد) را بدانید.

وی ضمن اشاره به کلنگ زنی مرکز درمانی در ابوزیدآباد آران و بیدگل بیان کرد:این مرکز درمانی به صورت شبانه‌روزی و با امکانات و تجهیزات مناسب به بهره‌برداری می‌رسد و از مرکز درمانی سطح بالا بهره‌مند می‌شوند.

وی،افزود:در سال گذشته شوراهای اسلامی منطقه اولویت های خودشان را داده اند و تلاش می کنیم بر اساس اولویت ها در حل مشکلات قدم برداریم.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس ضمن اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در مورد جاده ابوزیدآباد اذعان داشت: درخواست داریم از مسئولان در راه و شهرسازی جاده ابوزیدآباد را در اولویت قرار دهند.

وی،افزود:در طول یک سال گذشته نامه نگاری های زیادی انجام شده و جلسات متنوعی گرفته شده و جان یک نفر به اندازه جان یک جامعه ارزش دارد و روز دوشنبه نیز با وزیر راه و شهرسازی جلسه ای داریم و در حضور مدیرکل راه وشهرسازی این استان،موضوع این جاده را پیگیری را خواهم کرد.

\"حضور

ساداتی نژاد،با اشاره به ایجاد شهرک صنعتی در منطقه ابوزیدآباد،اذعان داشت:جلسه ای که با رئیس شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان و با حضور دو تن از اعضای شورای شهر ابوزیدآباد در فرمانداری برگزار شد و جلسه ای نیز در رابطه با این موضوع در مرکز استان برگزار خواهیم کرد تا مشکل زمین این شهرک برطرف شود،چرا که ما تاغ را به این منطقه آورده ایم تا مشکلات منطقه حل شود نه اینکه موجب عدم توسعه شود و قطعا اگر ناحیه صنعتی در این منطقه احداث شود و تعدادی درخت تاغ قطع شود قطعا در آن منطقه چندین برابر فضای سبز احداث خواهد شد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس به تصویب مصوبه ای در راستای اشتغال زایی جوانان اشاره کرد و افزود:در مجلس مصوبه ای را تصویب کرده ایم که بر اساس آن هشت هزار میلیارد تومان تسهیلات به صورت وام با سود  6 تا 12 درصد از صندوق توسعه ملی برای اشتغال در مناطق روستایی و شهرهای زیر ده هزار نفر به متقاضیان اعطا اهدا خواهد شد و این یک فرصت خوبی برای جوانانی است که می توانند فعالیت های اقتصادی انجام دهند و شرکت تعاونی هایی را ایجاد نمایند.

وی در پایان،از برگزارکنندگان یادواره شهدای شهر ابوزیدآباد نیز تقدیر و تشکر نمود و آن را جزء بهترین یادواره های شهدا در منطقه کاشان و آران و بیدگل دانست.

شایان ذکر است،جلسه با دهیاران و اعضای شوراهای شهر و روستا،دیدار با امام جمعه ابوزیدآباد ،بازدید از نمایشگاه صنایع دستی دستی ابوزیدآباد و سرکشی از روستاهای تابعه بخش کویرات از دیگر برنامه های حضور دکتر ساداتی نژاد در بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل بوده است.


\"حضور
;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.