بازدید نماینده کفیل مردم در مجلس از مرکز علمی کابردی آران و بیدگل

1401/04/21
180
0
سیاسیمجلس
کد خبر :9007

به گزارش آران و بیدگل نیوز، رئیس مرکز علمی کاربردی آران و بیدگل با دکتر جواد نائینی، نماینده کفیل مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، دیدار و گفت و گو کرد.

پس از نشست مشترک، نماینده کفیل مردم در مجلس در بازدید میدانی از مرکز علمی کاربردی آران و بیدگل در جریان روند توسعه کمی و کیفی مرکز قرار گرفت و در خصوص رفع نیاز های آموزشی و رسیدن به چشم انداز دانشگاه قول مساعد داد.

جواد نائینی، در طی بازدید از کارگاه ها و ساختمان های اداری و آموزشی ، با اشاره به توانمندی دانشگاه علمی کاربردی در کوتاه کردن مسیر نیل به اشتغال، از تلاش های صورت گرفته در ایجاد ظرفیت فزاینده آموزشی ، جهت کسب جایگاه درخور نام این دانشگاه، با ارائه راه حل های کلیدی و مؤثر، اطمینان داد از هیچ گونه تلاشی برای رفع مشکلات این دانشگاه و ارتقای جایگاه آن در منطقه، دریغ نخواهد کرد.

 

در ادامه سید علی فلاح رییس مرکز آموزشی علمی کاربردی آران و بیدگل، با اشاره به پذیرش بدون آزمون در ۲۲ رشته در مقاطع کاردانی و کاشناسی در مهر ۱۴۰۱ ضمن بیان معضلات و مشکلات موجود، به ظرفیت های مرکز آموزشی متناسب با نیاز های منطقه اشاره و بر لزوم رفع کاستی های این مرکز آموزشی تاکید کرد.

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.