خبرهای خوب وزیر جهاد کشاورزی در سفر به آران و بیدگل

1401/03/27
165
0
سیاسیمجلس
کد خبر :9012

به گزارش آران و بیدگل نیوز، سید جواد ساداتی نژاد در حاشیه نشست شورای اداری شهرستان آران و بیدگل در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در سفر رئیس جمهور به استان اصفهان در حوزه کشاورزی با سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار، مصوبات خوبی برای استان و از جمله شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در نظر گرفته شده است.

 

وزیر جهاد کشاورزی افزود: در خصوص راه اندازی شرکت پرورش آرتمیا و استفاده از ظرفیت آب شور کویر، دریاچه نمک و شهرک شیمیایی، پرورش شتر با توجه به اقلیم کویری این شهرستان و کارخانه شیر مصوبات و پیگیری های خوبی صورت گرفته است.

 

ساداتی نژاد ادامه داد: موضوع راه یکی از اساسی ترین موضوعات و مشکلات شهرستان آران و بیدگل است که در این خصوص تکمیل پروژه کمربندی آران و بیدگل و اتصال به چرمشهر ورامین و گرمسار در اولویت است و با نگاه مثبت وزارت راه و شهرسازی و استقبال نمایندگان تهران و ورامین نتایج خوبی در این خصوص حاصل خواهد شد.

 

وزیر جهاد کشاورزی به ظرفیت های بسیار بالای آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: منابع انسانی و ظرفیت های اقتصادی شهرستان آران و بیدگل در کشور بی نظیر است که آمار بسیار پایین بیکاری در این شهرستان گواه این مدعاست.

ساداتی نژاد ادامه داد: آران و بیدگل شهری بسیار غنی از وجود نعمات طبیعی خدادادی از جمله آفتاب، شن‌ های روان، کویر و دریاچه نمک است و کارهای بر زمین مانده در آن با این همه ثروت، ناشی از اهمال در بهره گیریب از ظرفیت‌ های آن است.

 

به گفته وی، مطالبات مردم در خصوص مشکلات دانشگاه فرهنگیان، ارتقای منطقه و تقسیمات کشوری هم پیگیری هایی صورت گرفته است.

 

 نماینده هیئت دولت همچنین نوید سفر مستقل رئیس جمهور به شهرستان های کاشان و آران و بیدگل را داد.

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.