مشکل اسناد مالکیت شهرک صنعتی هلال آران و بیدگل حل شد

1397/12/19
169
0
سیاسیمجلس
کد خبر :331
به گزارش آران و بیدگل نیوز،  دکتر ساداتی نژاد در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: با پیگیری ها و نشست هایی که با مدیر کل راه و شهرسازی استان و سایر مسئولین مربوطه بعمل آمد با موافقت اخیر ایشان مشکل سند مالکیت شهرک صنعتی هلال نیز برطرف شد.

وی با تشكر از توجه و اهتمام مدیر كل راه و شهرسازی استان اصفهان و مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان در خصوص شهرک هلال گفت: با حل مشکل اسناد دو شهرک صنعتی آران و بیدگل، صاحبان صنایع که در این دو شهرک مشغول فعالیت هستند می‌توانند در قالب تسهیلات بانکی اعتبارات مورد نیاز برای ارتقای واحدهای صنعتی خود را مهیا کنند.

نماینده کاشان و آران و بیدگل مساحت زمین‌های درگیر شهرک سلیمان صباحی و هلال را به ترتیب 66 و ??7 هکتار عنوان کرد و ادامه داد: یکی از مهمترین و نخستین درخواست صاحبان صنایع فرش ماشینی منطقه با حل مشکلات اسناد زمین این شهرک ها برطرف می شود.

ساداتی نژاد با اشاره به تعیین شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سالجاری، تاکید کرد: حفظ و حمایت از صنایع و صنعتگران و تولیدکنندگان داخلی کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی و تداوم و تقویت چرخه کار و تولید در منطقه است.

\"مشکل

\"مشکل
;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.