حضور آگاهانه و باشکوه مردم در انتخابات، دشمنان ملت ایران را ناامید کرد

1402/12/12
98
0
سیاسینماز جمعه
کد خبر :11013

 

 

 

 

 

 

 

 

حجت الاسلام ایوالفضل سلیمانی در گفت و گو با خبرنگارپرتال خبری شهرستان آران و بیدگل گفت: ملت شریف ایران به ویژه مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان های کاشان و آران و بیدگل با حضور پرشور، گسترده و غرورانگیز در انتخابات ۱۱ اسفند برگ زرین دیگری بر تاریخ افتخارات ملت ایران ثبت کردند.

 

امام جمعه آران و بیدگل افزود: حضور گسترده، پرشکوه و دشمن‌شکن ملت ایران در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، موجب خنثی شدن توطئه دشمنان، امنیت و اقتدار کشورمان خواهد شد.


حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد:  حضور آگاهانه، دشمن شکن و گسترده مردم پای صندوق های رای، بار دیگر دشمنان و بدخواهان وحدت و عزت این ملت بزرگ را ناامید کرد و روح و طراوت تازه ای را بر کالبد کشور و انقلاب اسلامی دمید و نشان داد که این ملت راه و آرمان متعالی خود را به درستی شناخته و در این عرصه با هوشمندی کامل، تابع ولایت و قدردان نعمت بزرگ انقلاب اسلامی است.


امام جمعه آران و بیدگل افزود: امروز رقابت‌ها به پایان رسیده است و ضمن تبریک انتخاب و پیروزی شایسته و بایسته منتخب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان های کاشان و آران و بیدگل آقای دکتر مصطفی معینی ، امیدوارم منتخب مردم با توکل به ایزد منان و بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری با درایت ، صداقت و شجاعت و عدالت محوری در راه خدمت و بسط توسعه این منطقه گام بردارد.


حجت الاسلام سلیمانی افزود: از حضور پرشور اقشار مختلف مردم شریف شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، به ویژه روحانیون و طلاب حوزه های علمیه ، خانواده های معظم شهدا اقشار مختلف مردم که در خلق این حماسه عظیم سهیم بودند، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

 

وی ادامه داد: همچنین از زحمات و مساعی کلیه عوامل دست اندرکار برگزاری انتخابات در منطقه اعم از اعضای ستاد انتخابات شهرستان‌ها ، هیات‌های اجرایی، نظارت، بازرسی، فرمانداران، یگان های نظامی، انتظامی و امنیتی و نیز نامزدها و طرفداران آن ها، اصحاب پرتلاش رسانه  و سایر اشخاص و عواملی که با تلاش و همراهی خود، زمینه برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند، پرشور و باشکوه در منطقه را فراهم کردند سپاسگزارم و از خداوند منان اقتدار، عزت و سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبری فرزانه و مردم غیور و همیشه در صحنه را طلب می کنم.

 

حجت الاسلام سلیمانی ابراز امیدواری کرد: مجلس دوازدهم با همکاری دولت انقلابی و مردمی در تراز انقلاب اسلامی، گام های موثری برای شکوه، عظمت و اقتدار ملت ایران بردارد.

خبرنگار پرتال خبری شهرستان آران وبیدگل : روح اله باقری

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.