امروز با جنگ تمام عیار جهانی علیه نهاد خانواده روبرو هستیم

1402/07/07
166
0
اجتماعیازدواج و خانواده
کد خبر :9651

پرتال خبری  آران وبیدگل نیوز ؛ حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل گفت: در حال حاضر با یک جنگ جهانی علیه خانواده روبرو هستیم.

 

امام جمعه آران و بیدگل افزود: دشمن علناً با هدف قرار دادن نهاد خانواده جنگ رسمی علیه اخلاق و معنویت را آغاز کرده است. اروپاییان به بهانه حقوق بشر اخلاق و معنویت  را به نابودی می کشانند.

 

حجت الاسلام سلیمانی افزود: کشورهای مجارستان و لهستان صرفاً به اتهام عدم پذیرش سبک زندگی همجنس‌گرایان و دیگر گروه‌های منحرف جنسی، از دریافت کمک‌های مالی اتحادیه اروپا محروم می‌شوند و کشورها را بابت به رسمیت شناختن گروه های منحرف جنسی تحت فشار قرار می دهند. همه این ها نشان دهنده یک جنگ تمام عیار علیه نهاد خانواده است.

 

امام جمعه آران و بیدگل در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به  دیدارهای اخیر عربستان و انصارالله یمن گفت: این اتفاق که برای دستیابی به توافقی برای پایان جنگ است، در واقع برگ برنده ای برای جبهه مقاومت و شکستی برای ائتلاف مخالفان است.

 

حجت الاسلام سلیمانی افزود: ائتلافی که میلیون ها دلار برای جنگ، ناامنی غذایی و اجتماعی خرج کرد اما در نهایت به نقطه آغازین خود بازگشت و هیچ ثمره ای از این جنگ عایدش نشد.

خبرنگار آران وبیدگل نیوز : روح اله باقری 

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.