غفلت از خانواده نابودی بنیان خانواده را به همراه دارد

1401/04/07
408
0
اجتماعیازدواج و خانواده
کد خبر :9011

به گزارش آران و یدگل نیوز، سرهنگ زارع کردمیل در نشست روشنگری ویژه بزرگداشت روز مبارزه با مواد مخدر و گرامی داشت هفته قوه قضائیه به بیان مشکلات خانواده های درگیر مواد مخدر پرداخت و گفت: علت بسیاری از مشکلات و نابهنجاری ها در خانواده ها، بلای خانمان سوز اعتیاد است که گریبان گیر بسیاری از خانواده ها شده است.

 

رئیس پلیس مواد مخدر آران و بیدگل  افزود: اختلافات خانوادگی و بی احترامی والدین و فرزندان نسبت به هم در بسیاری از موارد منجر به طلاق و هنجارشکنی در جامعه خواهد شد.

 

سرهنگ زارع کردمیل ادامه داد: غفلت از خانواده نابودی بنیان خانواده  را به همراه دارد و والدین مواظب فرزندان خود باشند با چه‌ کسانی رفت و آمد دارند و دوستانشان را بشناسند،خود را به فرزندان نزدیک تر کرده و از عواطف پدرانه و مادرانه نسبت به عزیزانشان دریغ نکنند.

 

وی افزود: اگر پدر و مادر نسبت به فرزندان محبت نداشته باشند، دیگران محبت خواهند کرد و اینجاست که جوان محو و شیفته محبت دیگران خواهدشد این یعنی جوان از دست رفته وازکانون گرم خانواده ترد خواهد شد.

 

نشست روشنگری ویژه بزرگداشت روز مبارزه با مواد مخدر و گرامی داشت هفته قوه قضائیه با حضور اقشار مختلف مردم و به دعوت شورای امربه معروف و نهی ازمنکر پایگاه ام کلثوم و با همکاری پایگاه غدیر و شورای روستای کاغذی از توابع شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.