سرپرست فرمانداری آران و بیدگل: مادر رکن اصلی ارتقای سلامت خانواده است

1400/11/02
211
0
اجتماعیازدواج و خانواده
کد خبر :9194

به گزارش  آران و بیدگل نیوز، علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری این شهرستان در همایش نقش مادران در سلامت خانواده نقش زنان را در حفظ و ارتقای سلامت خانواده و جامعه بسیار حایز اهمیت دانست و تاکید کرد: ارتقای سطح آگاهی و معلومات این قشر از جامعه در حوزه سلامت و بهداشت تاثیر بسزایی در ایفای بهتر  نقش آنان دارد.

وی با بیان اینکه طب سنتی به سلامت جامعه می‌اندیشد و به ارتقای کمی و کیفی زندگی و سلامت معتقد است افزود: شرط ارتقای سلامت روانی و اجتماعی در جامعه، داشتن تغذیۀ سالم و فرهنگ مصرف آن است.

رضایی خاطرنشان کرد: بانوان، محور سلامت خانواده محسوب می شوند و علاوه بر مدیریت سلامت اعضای خانواده، الگوی اصلی آموزش و ترویج شیوه زندگی سالم به نسل بعدی هستند.

وی اضافه کرد: پیشرفت جامعه در گرو سلامت خانواده‌ها و سلامت خانواده‌ها وابسته به سلامت بانوان است.

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل آموزش و ترویج شیوه زندگی سالم  به مادران به عنوان اصلی‌ترین و محوری‌ترین ارکان خانواده را گامی مهم در تقویت سلامت خانواده ذکر کرد و گفت: تغذیه سالم، تحرک و ورزش برای بهتر زندگی کردن ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

گفتنی است همایش عمومی نقش مادران در سلامت خانواده با سخنرانی دکتر زکریا روحانی متخصص طب سنتی و با همکاری مرکز ترنج وابسته به شرکت تعاونی توسعه و عمران پایدار در فرمانداری شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

 

alt text

 

alt text

 

alt text

 

alt text

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.