امام جمعه آران وبیدگل: دشمن می‌خواهد ایران را به اندلس تبدیل کند

1402/02/30
174
0
سیاسینماز جمعه
کد خبر :9455

به گزارش آران وبیدگل نیوز به نقل از خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل در مصلای این شهر ضمن، با اشاره به بازگشت سوریه به اتحادیه عرب، اظهار داشت: پس از ۱۵ سال خارج شدن سوریه از اتحادیه عرب، سران این کشورها به این نتیجه رسیدند که این سیاستشان غلط بوده و با تغییر ۱۸۰ درجه‌ای سوریه را به این اتحادیه دعوت کردند.

امام جمعه آران و بیدگل، برگشت سوریه به اتحادیه عرب را پیروزی بزرگی برای جهان اسلام دانست و گفت: با برگشت سوریه به اتحادیه عرب، توطئه غربی، عربی و عبری، با شکست مواجه شد.

حجت الاسلام سلیمانی به پنجمین سالگرد خروج آمریکا از برجام اشاره کرد و یادآور شد: اخراج آمریکا از برجام، سیاست ترامپ نیست بلکه سیاست حاکمیت آمریکا اعم از جمهوری خواهان و دموکرات‌ها است.

امام جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه فشار حداکثری آمریکا با خارج شدن از برجام نتیجه‌ای برای آنها نداشت، اظهار کرد: مقاومت مردم ایران در برابر خروج آمریکا از برجام، دستاوردهای بسیار خوبی در زمینه‌های فناوری صلح آمیزهسته‌ای، شبیه سازی، اقتدار در منطقه را نصیب کشورمان کرد.

حجت الاسلام سلیمانی بر لزوم مبارزه جدی با فساد در جامعه تأکید کرد و با بیان اینکه یکی از کارهای مهم ائمه اطهار(ع) مبارزه با فساد بود، خاطرنشان کرد: تنها راه برون رفت از مشکلات فعلی جامعه، مبارزه جدی با فساد است.

وی خواستار نظارت مستقیم و قاطع مدیران پاک دست و شجاع دستگاه‌های اجرایی در عرصه مبارزه با فساد شد و اظهار کرد: گاهی رئیس جمهور و مجلس احکامی را برای مبارزه با فساد صادر می‌کنند ولی در میدان عمل گوش شنوایی نیست.

امام جمعه آران و بیدگل، بدحجابی، بی‌حجابی، گرانفروشی و رشوه را از مصادیق فساد در جامعه دانست و گفت: دشمن با ترویج فرهنگ بدحجابی و فساد در جامعه می‌خواهد ایران را تبدیل به اندلس کند.

حجت الاسلام سلیمانی در پایان با بیان اینکه بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب، ایران امروز نه اندلس است و نه شوروری سابق، خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند که به دلیل اعتقاد مردم ایران به باورهای دینی و اهل بیت(ع) و هوشیاری رهبر معظم انقلاب، اندلسی در کشورمان اتفاق نخواهد افتاد.

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.