آیت الله امامی کاشانی از مدافعان جدی ولایت فقیه و رهبری بودند

1402/12/18
135
0
سیاسینماز جمعه
کد خبر :11033

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرنگارپرتال خبری شهرستان آران وبیدگل  حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های این هفته نمازجمعه ابوزیدآباد و بخش کویرات آران و بیدگل، پس از توصیه و سفارش به تقوای الهی و اشاره به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان به حدیثی از امام محمد باقر علیه السلام استناد کرد و گفت: حضرت می فرمایند تعجب است از کسی که به خاطر ترس از بیماری از خوردن غذا پرهیز می‌کند، چگونه است که از ترس آتش دوزخ از گناهان پرهیز نمی‌کند.

 

امام جمعه ابوزیدآباد و بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل در ادامه با تسلیت ارتحال عالم مجاهد و فقیه عالیقدر حضرت آیت الله حاج شیخ محمد امامی کاشانی گفت: این عالم بزرگوار و متقی در طول سال‌های متمادی چه پیش از انقلاب و چه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در جایگاه‌های حساس همچون شورای نگهبان مجلس خبرگان رهبری مجلس شورای اسلامی امامت جمعه تهران ، سازمان تبلیغات اسلامی و در مدرسه شهید استاد مطهری منشا آثار و خدمت به کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران و از جمله مدافعان جدی ولایت فقیه و رهبری بودند.


حجت الاسلام قاسمی با تبریک حماسه حضور مردم در ۱۱ اسفندماه گفت: به فضل خدای بزرگ و عنایات امام زمان، زمستان سرد امسال به گرمی قدوم مردم انقلابی و بصیر ایران اسلامی به بهاری دل‌انگیز مبدل شد، بی شک این حضور معنادار و با شکوه جای بسی مباهات و قدردانی دارد و لذا از کلیه افرادی که در خلق این حماسه نقش آفرینی کردند، اعم از کاندیداها و ستادهای انتخاباتی، عوامل اجرایی انتخابات، کنشگران سیاسی و اجتماعی، رسانه ملی و فعالان  فضای مجازی و در رأس آن، مردم فهیم و انقلابی که با درک صحیح از شرایط حساس کنونی کشور و مناسبت‌های بین المللی و زیاده خواهی‌های نظام سلطه، نقش آفرین اصلی این حماسه کم نظیر بودند، تقدیر می‌کنیم.

 

وی افزود: انتخابات ۱۱ اسفندماه در بی‌سابقه‌ترین کمپین تحریمی دشمن در طول ۴۵ سال پس از انقلاب برگزار شد و علیرغم تمام تلاش‌های امپراطوری فریب و دروغ، همراه با اقدامات منافقانه برخی از عوامل داخلی آنها در کاهش مشارکت مردم اتفاق افتاد اما مردم فهیم و انقلابی ایران اسلامی ثابت کردند که بر سر اصل انقلاب و دفاع از کیان نظام اسلامی تعارف نداشته و علیرغم تمام فشارهای اقتصادی و مشکلات، پای نظام و رهبری ایستاده و با حضور حماسی خود بار دیگر دشمنان را نا امید و نقشه‌های آنان را نقش بر آب کردند.


حجت الاسلام قاسمی تصریح کرد: اینک از منتخبان مردم اعم از مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری انتظار می‌رود تمام تلاش خود را به جهت رفع مشکلات مردم و برون رفت از وضعیت کنونی به کار بسته و قدردان این مردم نجیب و صبور باشند.

 

امام جمعه ابوزیدآباد و بخش کویرات با اشاره به مناسبت ۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا گفت:  شهدا نه تنها زنده هستند که زنده کننده قلب‌ها و دل‌های آحاد مردم و جامعه هم هستند. برگزاری محفل شهدا دقیقاً انتقال پیام شهدا به همه آحاد مردم و خاصه به مسئولان و دولتمردان است، اگر امروز نامی از شهدا در جامعه باقی است به برکت همین یادواره‌های شهداست.

 

حجت الاسلام قاسمی افزود: یادواره شهدا دقیقاً فرصتی است برای تبیین فرهنگ شهید و شهادت و فرهنگ شهید و شهادت، مبارزه با باطل و با استکبار جهانی با ظلم و دفاع از مظلومان عالم است.

 

وی همچنین با اشاره به نامگذاری ۱۵ تا ۲۲ اسفند به عنوان هفته منابع طبیعی گفت: مقام معظم رهبری در روز درختکاری سه اصل نهال کاشتند و در ادامه طی سخنانی کاشت درخت را یک سرمایه‌گذاری با صرفه و پرسود دانستند که دارای ثمرات زیادی همچون افزایش اکسیژن هوا و مقابله با آلاینده‌هاست و از غرس درخت زیتون نیز برای اعلام همبستگی و همدلی با مردم مظلوم و البته بسیار مقاوم فلسطین یاد کردند.

خبرنگار: روح اله باقری

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.