کارگاه آموزشی «حال خوب» در آران و بیدگل برگزار شد

1402/03/28
611
0
اجتماعیازدواج و خانواده
کد خبر :9475

به گزارش آران و بیدگل نیوز، کارگاه آموزشی «حال خوب» با محوریت شادی در زندگی به همت معاونت خواهران کانون فرهنگی امام زمان(عج) آران و بیدگل برگزار شد.

 

در این کارگاه که عصر امروز یک شنبه ۲۸ خرداد در شبستان مسجد امام زمان(عج) عباس آباد آران و بیدگل برگزار شد، بینشی متفاوت با استفاده از تکنیک های عملی برای رویارویی با مسائل زندگی و ورود شادی به خانه ها ارائه شد.

روان شناس و مشاور خانواده در این مراسم تاکید کرد: برای رسیدن به حال خوب لازم است برخی ویژگی های فکری و رفتاری، در برنامه ی زندگی ما قرار بگیرد.

 

وجیهه صادقی افزود: با انجام یکسری تکنیک ها و تمرین ها، می آموزیم که چگونه حال بد را به حال خوب تغییر دهیم.

 

این مشاور خانواده با اشاره به اینکه حال خوب داشتن یک مهارت و هنر است و نیاز به تمرین و ممارست داردف گفت: نشست و برخاست با افراد پر انرژی، رفتن به فضاهای عمومی که سرشار از انرژی مثبت هستند، شکرگزاری بابت داشته ها، مثبت نگری و دوری از افرد انرژی خوار ( منفی نگر) و داشتن مدیریت در خانه، برای بالا بردن نشاط در خانواده، از جمله راه های رسیدن به حال خوب می باشد.

 

وی با تاکید بر فرمایش پیامبر اسلام حضرت محمد(ص)، اظهار داشت: مکانیزم ذهن انسان به گونه ای است که همواره به دنبال افکار منفی است و این ما هستیم که باید افکارمان را کنترل کنیم تا هورمون شادی، در بدن مان ترشح شود.

 

این مربی فعال در زمینه مهارت های زندگی، در پایان سخنان خود عنوان کرد: یک دورهمی ساده، پیاده روی معمولی، ورزش، بازی با کودکان و تفریح و سرگرمی کوتاه مدت می تواند شادی را در درون خانه ها افزون کند.

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.