رقابت ۱۰۱۱ داوطلب آران و بیدگلی در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۲

1402/04/14
349
0
سایرعلم و دانش
کد خبر :9490

به گزارش آران و بیدگل نیوز، علی اکبر رضایی صبح چهارشنبه در حاشیه آغاز نوبت دوم آزمون سراسری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان سنجش، نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در ۱۴ و ۱۵ تیرماه برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: این آزمون طی دو روز و چهار نوبت برگزار می‌شود و طی آن یک هزار و ۱۱ داوطلب در شهرستان آران و بیدگل به رقابت می‌پردازند.

فرماندار آران و بیدگل تصریح کرد: از این تعداد ۶۰۷ نفر زن و ۴۰۴ نفر مرد است که آزمون علوم تجربی با ۳۹۷ نفر بیشترین و هنر با ۷۳ نفر کمترین داوطلب را در شهرستان آران و بیدگل دارند.

وی خاطرنشان کرد: درب حوزه آزمون از ساعت ۷ در آزمون‌های نوبت صبح و ۱۳:۳۰ در آزمون‌های نوبت بعدازظهر برای جلوگیری از ازدحام داوطلبان باز خواهد بود و داوطلبان می‌توانند در اولین فرصت وارد دانشگاه شده و در حوزه خود مستقر شوند.

رضایی با بیان اینکه در شهر آران و بیدگل آزمون کنکور در دانشگاه پیام نور برگزار می‌شود، افزود: به داوطلبان توصیه می‌شود از آوردن هرگونه وسایل اضافی اعم از موبایل و کیف به محل آزمون خودداری کنند و داوطلب فقط مجاز خواهد بود مداد، پاک کن ساده، مدادتراش ساده، ماسک ساده، کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی به همراه داشته باشد.

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.