تجلیل از دانش آموزان برگزیده لیگ علمی پایا در آران و بیدگل

1401/09/16
2103
0
سایرعلم و دانش
کد خبر :9407

به گزارش آران و بیدگل نیوز، در حاشیه کارگاه آموزشی سـواد رسانه ای در جنگ شناختی و ادراکی طی مراسمی از دانش آموزان آران و بیدگلی برگزیده لیگ بین المللی پیشگامان ایران اسلامی (پایا) تجلیل شد.

 

در این مراسم که با حضور دکتر سعید امیرکاوه عضو هیئت علمی دانشگاه صدا و سیمای قم، دکتر محسن صانعی شهردار آران و بیدگل، حسین ناظمی رئیس شورای اسلامی شهر ، جمعی از مسئولان و مدیران روابط عمومی ادارات و اصحاب رسانه در سالن نهم دی فرمانداری آران و بیدگل برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از تیم ۵ نفره گروه علمی «تسلا» تجلیل شد.

 

«محمدرضا زعفرانی»، «محمدامین حق پرست»، «صالح رضاحاجی»، «رضا خاندل» و «مهرزاد محبوبی» دانش آموزان آموزشگاه شهید اژه ای آران و بیدگل عضو تیم ۵ نفره گروه «تسلا» هستند که موفق به کسب رتبه سوم کشوری لیگ علمی پایا شدند.

 

در این دوره از مسابقات که برای پانزدهمین سال متوالی در سطح کشور و کشورهای جهان اسلام با همکاری خانه ریاضی و بسیج دانش آموزی کشور برگزار شد، استان اصفهان با کسب ۱۳ مدال به عنوان استان برتر در سطح کشور شناخته شد.

 

لیگ علمی بین المللی پایا بزرگ ترین مسابقه ی گروهی کشور و جهان اسلام است که با همکاری بسیج دانش آموزی، مؤسسه علمی آموزشی رزمندگان اسلام و مرکز دانش پژوهان فردا(خانه ریاضی) برگزار می شود و تاکنون 15 دوره از این لیگ برگزار شده است.

 

این مراسم با مشارکت  ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل،  بسیج رسانه، شهرداری و فرمانداری آران و بیدگل برگزار شد.

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.