حمایت مسوولان از خیرین، انگیزه آنان را برای ادامه حمایت از نیازمندان افزایش می دهد

1398/01/04
110
0
سیاسیمجلس
کد خبر :274

به گزارش پرتال خبری شهرستان آران و بیدگل، نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش گفت: حمایت مسوولان از خیرین، انگیزه آنان را برای ادامه حمایت از نیازمندان افزایش می دهد.

?عباسعلی منصوری? افزود: خیرین همیشه در صحنه خدمت به محرومان حاضر هستند اما برطرف کردن مشکلات مردم که مسکن در راس آنها قرار دارد، کمک و یاری مسوولان را نیز می طلبد.

وی با بیان اینکه مسکن یکی از اولویت های خدمت رسانی دولت و مسوولان است، تاکید کرد: حمایت از این جریان ارزشمند بسیاری از معضلات مادی و فرهنگی جامعه را برطرف می سازد.

حجت الاسلام و المسلمین ?سید هاشم رسولی محلاتی? روز پنجشنبه در نخستین همایش خیرین مسکن ساز استان اصفهان در کاشان اظهار داشت: خیر بودن نعمتی ارزشمند از جانب خداوند متعال برای جامعه است.

وی افزود: عبادت خداوند و انجام عمل خیر عامل رستگاری انسان و محصول آن خشنودی و آرامش درونی است.

وی با اشاره به احادیث، روایات و سفارش قرآن کریم در مورد انجام عمل خیر خاطر نشان کرد: انفاق مال بخشی از کار خیر است که سعادت دنیا و آخرت را به دنبال دارد.

رسولی محلاتی عزت، سربلندی و محبوبیت را از دیگر آثار و برکات عمل خیر برشمرد و گفت: شایسته است خیرین به دور از ریا در هنگام انجام نیکی فقط خداوند تبارک و تعالی را به یاد داشته باشند.
همچنین در این آیین ???واحد مسکن خیرساز شهرستان کاشان برای محرومان به بهره برداری رسید.

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز کاشان گفت: زیربنای هر کدام از واحدهای مسکونی ?? مترمربع است که در مجموع برای ساخت آنها ?? میلیارد ریال هزینه شده است.

علی ساغرچی? افزود: قیمت تمام شده هر کدام از واحدهای مسکونی ??? میلیون ریال است که??? میلیون ریال از این اعتبار، آورده هر متقاضی و بقیه نیز با ارایه تسهیلات بانکی تامین شده است.

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.