توطئه های دشمن، هیچ اثری بر اراده مردم ندارد

1402/12/11
34
0
سیاسیمجلس
کد خبر :11008

دکتر علی اکبر رضایی در گفت و گو با خبرنگار پرتال خبری شهرستان آران و بیدگل در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای این شهرستان گفت: حضور پرشور مردم در ساعات ابتدایی اخذ رای در پای صندوق ها بار دیگر ثابت کرد تمام توطئه و نقشه هایی که دشمن در حوزه های مختلف تدارک دیده، هیچ اثری بر اراده مردم ندارد.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: ما گلایه های مردم را شنیده و می شنویم و به برخی از گلایه ها صحه می گذاریم؛ اما مردم ثابت کرده اند هیچ کدام از این مشکلات را به پای نظام و انقلاب نمی گذارند و .

 

رضایی ادامه داد: مردم به آرمان هایی که با معمار کبیر و امامین انقلاب بسته اند پایند هستند و از امروز مسئولیت ما مسئولان مضاعف می شود و باید تمام همت خود را برای رفع مشکلات بکار بندیم تا مسائل و مشکلاتی که وجود دارد با کمک مردم حل شود.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: کاهش مشارکت در انتخابات، دشمن را دچار وهم و تخیلات می کند که بین مردم و حاکمیت و دولت فاصله افتاده است، اما این مشارکت بالا خط بطلانی برای این توهمات و تخبلات دشمن است.

 

رضایی ادامه داد: قطعا برنامه های دشمن برای عدم مشارکت مردم در انتخابات محقق نمی شود، لذا برنامه ریزی هایی که برای اعمال تحریم پس از عدم مشارکت یا کاهش مشارکت داشته اند، قطعا خنثی می شود.

خبرنگار پرتال خبری شهرستان آران وبیدگل : روح اله باقری

 

توطئه های دشمن، هیچ اثری بر اراده مردم ندارد

 

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.