برگزاری دومین هفته دوره آموزشی کارگاه محور «روزنامه نگاری» در آران و بیدگل

1402/11/07
86
0
سایرعلم و دانش
کد خبر :9897

 

روح اله قربانی در گفت و گو با خبرنگار پرتال خبری  آران و بیدگل نیوز گفت: دومین هفته دوره آموزشی کارگاه محور «روزنامه نگاری» در فرهنگسرای شهروند آران و بیدگل برگزار شد.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: این بخش از دوره با موضوع «اصول نگارش و ویراستاری» در روزهای پنج شنبه و جمعه 5 و 6 بهمن با حضور استاد «مهدی صالحی» نویسنده، پژوهشگر، مدیر بخش ویرایش ویراستاران و دبیر انجمن ویرایش کشور برگزار شد.

برگزاری دومین هفته دوره آموزشی کارگاه محور «روزنامه نگاری» در آران و بیدگل

قربانی ادامه داد: نخستین دوره آموزشی روزنامه نگاری به مدت 60 ساعت در قالب 5 هفته آموزش کارگاه محور، تحت نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور «مهدی توکلیان»، «مهدی صالحی»، «مصطفی آجرلو»، «زهره جوادیه» و «هادی کافی» اساتید برجسته حوزه روزنامه نگاری کشور در آران و بیدگل  برگزار می شود.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: شرکت کنندگان پس از موفقیت در آزمون پایانی، مدرک دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دریافت خواهند کرد.

 

قربانی بیان داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل، دانشگاه علمی و کاربردی آران و بیدگل، شهرداری آران و بیدگل و موسسه نشرآوران در برگزاری این دوره مشارکت دارند.

خبرنگار آران وبیدگل نیوز : روح اله باقری

برگزاری دومین هفته دوره آموزشی کارگاه محور «روزنامه نگاری» در آران و بیدگل

برگزاری دومین هفته دوره آموزشی کارگاه محور «روزنامه نگاری» در آران و بیدگل

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.