افتتاح مرکز جهادی درمانی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع)

1401/05/25
127
0
سایربهداشت و درمان
کد خبر :8976

سید جواد تکیه در گفت و گو با خبرنگار آران و بیدگل نیوز گفت: همزمان با آیین غبارروبی ضریح مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع)، «مرکز جهادی درمانی هلال» وابسته به حرم مطهر به بهره برداری رسید.
 
مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) افزود: این مرکز در دو بخش «خدمات دندانپزشکی» و «ویزیت پزشک عمومی» در ضلع غربی صحن جنوبی حرم مطهر واقع شده و آماده خدمت رسانی به محرومان در روزهای پایان هفته و ایام تعطیل است.

تکیه ادامه داد: این مرکز در حال حاضر با تجهیز یک دستگاه یونیت ویژه خدمات دندانپزشکی و تجهیزات پزشکی، معاینه و لوازم امداد و نجات با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال با کمک خیرین آستان مقدس به بهره برداری رسیده است.
 
مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) با اشاره به اینکه این مرکز ویژه خدمت رسانی به محرومان و افراد بی بضاعت راه اندازی شده است، افزود: در این مرکز حق الزحمه ای بابت ویزیت و فعالیت پزشکان در حوزه عمومی و تخصصی دریافت نخواهد شد و تنها هزینه مواد اولیه مصرفی پزشکی و دندانپزشکی از مراجعه کننده دریافت می شود.

تکیه افزود: راه اندازی اتاق سیار دندانپزشکی از دیگر برنامه های این مرکز وابسته به آستان مقدس است و تلاش خواهد شد با راه اندازی این واحد سیار و حضور در محلات محروم و روستاهای کم برخوردار شهرستان، زمینه خدمات رسانی به محرومان تسهیل شود.

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) راه اندازی این مرکز را در راستای مسئولیت های اجتماعی آستان مقدس عنوان و ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک با کمک خیریان آستان مقدس و همراهی مردم، تجهیزات و خدمات این مرکز جهادی درمانی توسعه یابد.

سید جواد تکیه ادامه داد: آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) مراکز مختلفی را در حوزه مسئولیت اجتماعی خود راه اندازی کرده است که مؤسسه خیریه و صندوق قرض الحسنه حضرت محمدهلال(ع)، مرکز نیکوکاری کریم اهل بیت(ع) و مؤسسه ازدواج آسان الزهرا(س) از جمله این مراکز است.

alt text

alt text

alt text

alt text


 

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.