فعالیت ۲۸ پایگاه اورژانس شهری و جاده ای در کاشان و آران و بیدگل

1401/08/13
351
0
سایربهداشت و درمان
کد خبر :9382

به گزارش آران و بیدگل نیوز به نقل از شبستان، دکتر کورش ساکی در جریان بازدید استاندار اصفهان از ساختمان در حال احداث مرکز اورژانس ۱۱۵ آزران کاشان گزارشی از وضعیت پایگاه های اورژانس ۱۱۵  تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کاشان ارائه کرد و گفت: ۲۸ پایگاه اورژانس شهری و جاده ای در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل فعال است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: ۹ پایگاه شهری و ۱۳ پایگاه جاده ای در شهرستان کاشان و دو پایگاه شهری و ۴ پایگاه جاده ای در شهرستان آران و بیدگل در حال ارائه مستمر به مردم منطقه هستند.

 

ساکی، با اشاره به فعال بودن مرکز اورژانس ۱۱۵ آزران در دو روز آخر هفته تصریح کرد: این مرکز در زمینی با مساحت ۱۸۰ متر مربع و با مشارکت خیر سلامت احداث می شود که ۳۰ درصد پیشرت فیزیکی داشته و تکمیل آن نیازمند کمک دولت و خیرین سلامت است.

 

وی، از پایگاه‌های اورژانس به عنوان یکی از ضروری ترین مراکز ارائه خدمات درمانی در تمام دنیا یاد کرد و افزود: حوادث به خصوص سوانح ترافیکی، متاسفانه یکی از بزرگترین معضلات حوزه سلامت کشور است، لذا گسترش مراکزی که بتوانند با ارائه خدمات فوریتی به مصدومین در کوتاه‌ترین زمان ممکن، از مرگ بیمار یا مصدومیت بیشتر وی پیشگیری کند ضروری است.

 

استاندار اصفهان در بخشی از سفر کاری خود به کاشان، به همراه فرماندار ویژه کاشان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مسئولین شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی کاشان از ساختمان در حال احداث مرکز اورژانس ۱۱۵ روستای آزران بازدید کرد.

 

دکتر سید رضا مرتضوی در این بازدید، در جریان میزان روند خدمات دهی به مردم این منطقه قرار گرفت و جهت رفع مشکلات و تکمیل ساخت این مرکز قول مساعد داد.

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.