دانشگاه علوم پزشکی کاشان رتبه پنجم تولید دانش را کسب کرد

1401/06/11
415
0
سایربهداشت و درمان
کد خبر :9032

به گزارش آران و بیدگل نیوزبه نقل از تسنیم، غلامعلی حمیدی پیش از ظهر امروز در نشستی با حضور معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی کاشان در شاخص تولید دانش رتبه پنجم، پژوهش اثربخش رتبه دوم و اخلاق در پژوهش رتبه اول در بین دانشگاه‌های هم‌تراز را دارا است.

وی تصریح کرد: رویکرد کلی این معاونت تاکید بر انجام پژوهش‌های مبتنی بر نیاز، تعامل با نهادهای خارج دانشگاه و نهادهای بین‌المللی، تقویت زیرساخت‌های پژوهشی، ماموریت محوری بر اساس پتانسیل های بومی و توانمندسازی دانشجویان و اساتید در راستای اهداف کلان دانشگاه و کشور است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کاشان ابراز داشت: دستاوردهای این دانشگاه در حوزه فناوری شامل افتتاح مرکز رشد و فناوری، توسعه شرکت‌های دانش بنیان، تولید محصولات فناورانه از جمله کیت تشخیص انواع واریانت‌ها کووید 19 و شربت گیاهی درمان علائم تنفسی این بیماری و غیره است.

وی، با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی کاشان دارای پتانسیل‌های فراوانی در حوزه تحقیقات است، گفت: درخواست داریم تا در زمینه کمک به توسعه زیرساخت‌های آزمایشگاه سنجش پروتئین، کتابخانه مرکزی و شتاب دهنده دارویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان را حمایت کنند.

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.