احداث ساختمان ۱۲ واحدی ویژه خانواده‌های چند معلول شهرستان آران و بیدگل

1400/08/19
153
0
اجتماعیموسسات خیریه
کد خبر :9193

به گزارش آران و بیدگل نیوز، طی آیینی و با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان و خیران شهرستان آران و بیدگل، کلنگ احداث ساختمان ۱۲ واحدی ویژه خانواده‌های چند معلول شهرستان آران و بیدگل به زمین زده شد.

دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این آیین گفت: پروژه ۱۲ واحدی مسکن معلولان با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال و با مشارکت اداره راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و انجمن خیرین مسکن‌ساز شهرستان آران و بیدگل و آورده شخصی متقاضی، احداث و تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به ۲۱۰۰ معلول شهرستان آران و بیدگل گفت: در کنار تأمین واحدهای مسکونی مورد نیاز معلولان، کمک به معلولان به منظور رشد و گسترش مهارت‌های زندگی مطلوب، ایجاد یا افزایش اعتماد به نفس در برخورد با مشکلات می‌تواند در رشد و تکامل عواطف و مهارت‌های اجتماعی آنان نیز موثر باشد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل خود را حامی حقوق معلولان و جانبازان دانست و افزود: فرمانداری برای اجرایی شدن حقوق معلولان در شهرستان از هر برنامه‌ای حمایت حداکثری می‌کند.

وی گسترش و توسعه آموزش‌های مهارتی و توانمندی منابع انسانی در حوزه افراد تحت پوشش بهزیستی و معلولان را زمینه‌ساز تحقق اشتغال پایدار این قشر خواند و گفت: رعایت حداکثری حقوق شهروندی معلولان از وظایف همه شهروندان است.

دکتر بایبوردی به ضرورت راه‌اندازی مکان‌های ورزشی ویژه معلولان با همکاری خیرین در شهرستان آران و بیدگل اشاره کرد و افزود: با پیش‌بینی احداث استخر و سالن ورزشی ویژه معلولان، شاهد بهبود و ارتقای سطح ارائه خدمات به این قشر از جامعه باشیم.

وی نقش مردم و مشارکت‌های مردمی و خیران شهرستان آران و بیدگل در پیشبرد اهداف و ماموریت‌های بهزیستی در کمک به معلولان را کلیدی و بسیار مهم خواند و افزود: ایجاد و تقویت اعتماد بین مردم و خیّران از یک طرف و مسئولان دولتی از طرف دیگر گره‌گشای مشکلات معلولان این شهرستان است.

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.