آران و بیدگلی ها ۲ هزار دست لباس به نیازمندان بشاگرد اهدا کردند

1402/08/22
974
0
اجتماعیموسسات خیریه
کد خبر :9748

عباس آذرباد در گفت و گو با پرتال خبری  آران و بیدگل نیوز  گفت: خادمیاران و یاوران کانون‌های خدمت رضوی آران وبیدگل با اجرای پویش اهدای پوشاک و البسه به یاری نیازمندان شهرستان بشاگرد در استان هرمزگان شتافتند.

 

مسئول کانون‌های خدمت رضوی در آران و بیدگل افزود: با فراخوان گروه‌های جهادی این شهرستان مبنی بر اعلام نیاز مناطق محروم بشاگرد به پوشاک، خادمیاران و یاوران رضوی 2 هزار دست لباس نو و استفاده شده تمیز را از طریق کانون‌ها جمع آوری، تفکیک، بسته‌بندی و آماده تحویل به گروه‌های جهادی و ارسال برای نیازمندان این منطقه کردند.

 

آذرباد با اشاره به اینکه این پویش جهادی از 15 مهر تا 15 آبان ماه اجرا شد، گفت: پتو ، تشک، البسه نوزادی، زنانه، مردانه و بچه گانه برای توزیع در مناطق روستایی محروم بشاگرد توسط دفتر مرکزی خدمت رضوی به گروه جهادی شهیدان اربابی تحویل داده شد.

 

دبیر کانون‌های خدمت رضوی در آران و بیدگل با تقدیر از زحمات مسئول، خادمیاران و یاوران کانون خدمت رضوی معین الضعفا این شهرستان برای در اختیار گذاشتن منزل شخصی در مدت یک ماه اجرای پویش تاکید کرد: اقدام خداپسندانه و نوع دوستانه اعضای این کانون با مشارکت خواهران و اهالی محدوده این کانون برای بسته بندی و جداسازی لباس‌های اهدایی ستودنی است.

 

عباس آذرباد خاطر نشان کرد: کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل در خردادماه 1400 همزمان با دهه کرامت و موالید فرخنده حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) با هدف ارائه خدمات مختلف به نیازمندان فعالیت خود را با 36 خادمیار آغاز کرد و در مدت کوتاه فعالیت خود، اقدامات گسترده ای را در حوزه خدمت به نیازمندان آران و بیدگل و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی تدارک دیده است.

 

وی افزود: دفتر خدمت رضوی آران و بیدگل هم اکنون در دو عرصه عمومی و عرصه تخصصی با سه موضوع بانوان و خانواده، تعلیم و تربیت و کانون خبر و فضای مجازی به ارائه خدمت می پردازد و 163 خادمیار و 32 یاور رسمی رضوی در 14 کانون خدمت رضوی این شهرستان فعالیت می کنند.

آران و بیدگلی ها 2 هزار دست لباس به نیازمندان بشاگرد اهدا کردند

 

خبرنگار آران وبیدگل نیوز : روح اله باقری

 

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.