توزیع۵۰ بسته لوازم التحریر توسط یک مؤسسه قرآنی به نیازمندان آران و بیدگل

1401/06/29
1100
0
اجتماعیموسسات خیریه
کد خبر :9175

به گزارش آران و بیدگل نیوز، حجت الاسلام  حجت الله جلالی  اظهار کرد: مرکز نیکوکاری ولایت وابسته به مؤسسه قرآنی مهد قرآن و ولایت شهرستان آران و بیدگل در آستانه بازگشایی مدارس،  اقدام به تهیه و توزیع ۵۰ بسته لوازم التحریر ویژه دانش آموزان نیازمند کرده است.

 

مدیر مؤسسه مهد قرآن و ولایت آران و بیدگل افزود: این بسته ها شامل کیف، دفتر، مداد مشکی و قرمز، تراش، مدادپاک کن، جامدادی، مداد رنگی و لیوان است که با مساعدت و همکاری خیرین نیک اندیش موسسه تهیه شده و است.

 

حجت الاسلام جلالی هزینه اجرای این طرح را بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: برای تهیه هر بسته لوازم التحریر ۴ میلیون ریال هزینه شده است.

 

مدیر مرکز نیکوکاری ولایت آران و بیدگل افزود: این مرکز در طول سال هم طرح های مختلف حمایتی را برای نیازمندان برنامه ریزی و اجرا می کند که ارائه تسهیلات اشتغال، مسکن، درمان، کارگشایی، تهیه بسته های معیشتی و کارت هدیه و تامین جهیزیه بخشی از این اقدامات است.

 

 مرکز نیکوکاری ولایت وابسته به موسسه قرآن و عترت مهد قرآن و ولایت شهرستان آران و بیدگل از سال ۱۳۹۸با هدف فعالیت های اجتماعی، مذهبی، آموزشی ، درمان ، معیشتی ویژه نیازمندان فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

این مرکز در نخستین همایش تجلیل از برترین صندوق های قرض الحسنه استان اصفهان در سال ۱۳۹۹ رتبه نخست اعطای تسهیلات قرض الحسنه را در بین صندوق های استان اصفهان کسب کرد.

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.