مجتمع فولاد کویر عضو مجمع خیرین سلامت آران وبیدگل شد

1401/08/14
2674
0
اجتماعیموسسات خیریه
کد خبر :9383

به گزارش آران و بیدگل نیوز، نایب رییس هیات رییسه مجتمع فولاد کویر در این جلسه اظهار داشت: ‌شهرستان آران و بیدگل 3 شهرک صنعتی و یک مجتمع فولادی دارد که با برنامه ریزی و بهره گیری از ظرفیت این صنایع می تواند در حوزه بهداشت و درمان به سرآمد کشور تبدیل شود.

 حاج مجید خوروش با بیان اینکه شهرستان آران و بیدگل شایسته بهترین بیمارستان ها و بخش های بهداشتی و درمانی است افزود: 800 شرکت صنعتی فعال در این شهرستان می توانند با هماهنگی و مشارکت جمعی و تخصیص درصدی از سود سالانه خود به تجهیز بخش بهداشت و درمان شهرستان کمک کنند و این شهر را به قطب سلامت استان و کشور تبدیل کنند.

 وی از آمادگی این‌ مجتمع جهت مشارکت فعال در توسعه بهداشت و درمان شهرستان خبر داد و گفت: این ‌مجتمع در کنار 800 شرکت صنعتی دیگر شهرستان، آمادگی کامل جهت مشارکت در طرح های توسعه ای سلامت شهرستان را دارد.

 ضرورت مشارکت خیران آران وبیدگل در توسعه بهداشت و درمان این شهرستان

 رییس هیات مدیره خیرین سلامت آران وبیدگل در این جلسه اظهار داشت: خیرین شهرستان آران وبیدگل نقش موثری در توسعه بهداشت و درمان این شهرستان داشته و همواره در کشور پیشتاز بوده اند.

 دکتر جعفر نمکی با قدردانی از نقش پررنگ خیران آران وبیدگلی در حوزه سلامت شهرستان افزود: در این راستا مجتمع فولاد کویر هم در دوران کرونا و قبل از آن کمک های زیادی به حوزه بهداشت و درمان منطقه کاشان و آران و بیدگل داشتند که این کمک ها بر کسی پوشیده نیست و جای قدردانی دارد.

 وی بیان کرد: ساخت دو بیمارستان بزرگ ثامن و امام حسن در شهر آران و بیدگل با مشارکت فعال خیران این شهرستان صورت گرفته است که امیدواریم تکمیل و تجهیز بیشتر این دو بیمارستان با مشارکت فعال خیران ادامه داشته باشد.


 ضرورت تکمیل چرخه درمان آران وبیدگل با مشارکت خیرین 

 رییس بیمارستان سیدالشهدای آران وبیدگل هم در این جلسه با اشاره به پیشرفت 82 درصدی بیمارستان امام حسن مجتبی افزود: ساخت این بیمارستان با مشارکت خیران شروع شده و با اعتبارات دولتی در حال تکمیل است.

 دکتر یوسفیان افزود: ساخت، تکمیل و تجهیز دو بیمارستان آران و بیدگل می تواند نقش موثری در تکمیل چرخه درمان در این شهرستان داشته باشد.

 وی از عضویت مجتمع فولاد کویر در مجمع خیران سلامت آران وبیدگل استقبال کرد و گفت: هیات مدیره بیمارستان امام حسن آمادگی دارد تا با امضای تفاهمنامه ای با مجتمع فولاد کویر  خدمات در حوزه بهداشت و درمانی کارکنان مجتمع و خانواده آنان را صفر تا 100 بر عهده بگیرد.

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.