راه اندازی نخستین رشته هنری دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل

1402/06/06
3254
0
سایراخبار ادارات
کد خبر :9518

رییس دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل از راه اندازی رشته صنایع دستی به عنوان نخستین رشته هنری این مرکز خبر داد.

دکتر مهدی ملایی در گفت و گو با خبرنگار  آران و بیدگل  نیوز گفت: بر اساس پیگیری های صورت گرفته، رشته صنایع دستی به عنوان نخستین رشته هنری مرکز پیام نور آران و بیدگل راه اندازی شده است.

alt text

 

رییس دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل افزود: دانشجویان رشته صنایع دستی با گذراندن واحدهای درسی تئوری، کارگاه‌های آموزشی و انجام پروژه‌های مختلف در 152 شاخه هنری با 24 گروه صنایع دستی ایران آشنا می‌شوند.

 

ملایی ادامه داد: فعالیت تخصصی فارغ‌التحصیلان این رشته در قالب صنایع چوب، سفال، نگارگری و طراحی فرش ادامه پیدا می‌کند.

 

رییس دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل ادامه داد: هدف و ماهیت اصلی رشته صنایع دستی آموزش و تربیت هنرمندان حرفه‌ای و متخصصان حوزه صنایع دستی است که با استفاده از دانش، خلاقیت و هنر خود فرهنگ اصلی ایران را در قابل آثار ارزنده در اختیار مردم کشور قرار دهند و آن را به جهان معرفی کنند.

 

ملایی تصریح کرد: دانش‌آموختگان صنایع دستی ساخت و تولید محصولاتی را انجام می‌دهند که در آن‌ها ذوق هنری و خلاقیت هنرمند تجلی پیدا کرده و این مهم‌ترین تفاوت بین محصولات صنایع دستی از صنایع ماشینی است.

 

وی افزود: داوطلبان خواهر آزمون سراسری و علاقه مندان تحصیل در رشته کارشناسی صنایع دستی(19567) ویژه ورودی مهر تا 9 شهریور امکان انتخاب این رشته را در سایت سازمان سنجش دارند.

 

وی افزود: علاقه مندان جهت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های 09226440156 و 03154752652 تماس بگیرند.

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.