بررسی مسائل و مشکلات مختلف حوزه سلامت شهرستان آران و بیدگل

1401/06/19
3542
0
سایراخبار ادارات
کد خبر :9091

به گزارش آران و بیدگل نیوز، دکتر علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در نشست با دکتر ساکی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی‌کاشان، ضمن تقدیرازخدمات و تلاش‌های مجموعه کادر درمان، بر ارتقاء کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان در جهت آسایش و رفاه شهروندان تأکید کرد.

وی تحقق عدالت در سلامت و توسعه سلامت جامعه را از مهمترین رویکرد‌های دولت سیزدهم دانست و افزود: ارتقای سطح سلامت و بهداشت جامعه در گرو تلاش همگانی و احساس مسئولیت آحاد مردم، بویژه مسئولین و دست اندرکاران است.

در این دیدار مسائل و مشکلات مختلف حوزه سلامت شهرستان از جمله تکمیل بیمارستان امام حسن مجتبی(ع)، ارائه امکانات مورد نیاز بیمارستان ثامن الحجج(ع)، نصب HIS در درمانگاه بوعلی، پیگیری خدمات شبانه روزی داروخانه نوش آباد، فعالیت پردیس علوم پزشکی، پیگیری ایجاد دانشگاه تغذیه و توانبخشی در شهرستان، اختصاص اعتبار جهت ساخت مرکز بهداشتی درمانی در یحیی‌آباد و تأمین داروهای مورد نیاز شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است نشست دکتر علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با دکترساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی و معاونین این دانشگاه در محل دفتر فرماندار برگزار شد.

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.