تکریم و معارفه رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات آران و بیدگل

1401/06/05
202
0
سایراخبار ادارات
کد خبر :8960

به گزارش آران و بیدگل نیوز، آیین تکریم و معارفه رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان آران و بیدگل صبح امروز در دفتر این نهاد برگزار شد.

 

در این مراسم که با حضور رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان اصفهان و دیگر مسئولان دفتر استان، رییس دفتر نظارت کاشان و سرناظرین انتخابات شهرستان آران و بیدگل برگزار شد، حجت الاسلام «ابوالفضل مجیدی تبار» به عنوان سرپرست جدید نظارت و بازرسی شهرستان آران و بیدگل معرفی شد.

 

همچنین در این مراسم از زحمات 14 ساله حجت الاسلام «جواد حق پرست» سرپرست سابق دفتر نظارت و بازرسی انتخابات آران و بیدگل تقدیر شد.



رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در استان اصفهان در این مراسم بر اهمیت نظارت و وظیفه خطیر ناظرین در حفاظت از آرای مردم تاکید کرد.



دکتر مرتضی طبیبی افزود: ناظرین، مخلص ترین نیروهای حاکمیت جمهوری اسلامی هستند که بدون هیچ چشم داشتی به نظام جمهوری اسلامی خدمت می کنند.



رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در استان اصفهان افزود: نظارت بر انتخابات کاملا مردمی است و اقشار مختلف مردم در آن حضور دارند.

حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار متولد سال 1346 از روستای کاغذی از توابع بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل و دارای مدرک سطح دو حوزوی است. رئیس اداره تبلیغات اسلامی نطنز، سرپرستی دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان شهرستان نطنز از دیگر مسئولیت های حجت الاسلام مجیدی تبار است.



حجت الاسلام مجیدی تبار هم اکنون رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل است.

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.