برپایی نمایشگاه عکس «شهدا و جانبازان گردان تخریب» در آران و بیدگل

1401/08/10
2788
0
سایراخبار ادارات
کد خبر :9379

به گزارش آران و بیدگل نیوز، سعید ضابطی، اظهار داشت: همزمان با برگزاری یادواره و بزرگداشت شهدای گرانقدر تخریب شهرستان آران و بیدگل، نمایشگاه عکس «شهدا و جانبازان گردان تخریب» در این شهرستان برپا شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل گفت: در این نمایشگاه عکس ۳۰ تابلو عکس با موضوع شهید و شهادت در ابعاد ۵۰ در ۷۰ سانتی متر در نگارخانه عرفان این اداره به نمایش گذاشته شد.

 

ضابطی ادامه داد: نمایشگاه عکس «شهدا و جانبازان گردان تخریب» با هدف آشنایی بیشتر نسل جوان و نوجوان با شهدای شهرستان آران و بیدگل، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارج داشت مقام شاخص شهدای دفاع مقدس بویژه شهدای تخریب چی و حفظ این ارزش ها برپا شد.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل بیان کرد: گرامیداشت حماسه‌سازی ها و حماسه‌آفرینان، برای دفاع از میهن در دوران هشت سال دفاع مقدس و نقش برآب کردن توطئه دشمنان و مستکبران از دیگر دستاوردهای این نمایشگاه است.

 

ضابطی ادامه داد: عکس های به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه از انجام عملیات برادران تخریب چی در باز کردن معابر مین گذاری شده توسط دشمن و لحظات مجروح و به شهادت رسیدن آن ها بوده که از صحنه های واقعی این دلاور مردان در جبهه ها و عملیات ثبت و ضبط شده است.

 

شهرستان آران و بیدگل با ۱۰۵ هزار نفر جمعیت در شمالی ترین نقطه استان اصفهان واقع شده است و با تقدیم بیش از یک درصد جمعیت خود در دوران انقلاب و دفاع مقدس، رتبه نخست ایثارگری را به نسبت جمعیت در کشور به خود اختصاص داده و به دارالشهدای اران اسلامی لقب گرفته است.

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.