بازدید وزیر بهداشت از دو بیمارستان آران و بیدگل

1402/09/09
53
0
سایربهداشت و درمان
کد خبر :9774

به گزارش خبرنگار پرتال آران و بیدگل نیوز، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز (پنج شنبه 9 آذرماه) از بیمارستان های امام حسن (ع) و ثامن الحجج (ع) آران و بیدگل بازدید کرد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در این بازدیدها، به بهره‌برداری از فاز اول بیمارستان امام حسن (ع) آران و بیدگل اشاره کرد و افزود: فاز اول این بیمارستان در دو طبقه و با بخش‌های تصویربرداری(سی تی اسکن و رادیولوژی)، آزمایشگاه، آسیب شناسی، بانک خون و فیزیوتراپی به بهره برداری رسیده است.

 

دکتر کورش ساکی گفت: فاز اول بیمارستان امام حسن (ع) آران و بیدگل در زیربنای 2400 متر مربع و با 20 تخت راه اندازی شده است.

 

وی، با اشاره به احداث این بیمارستان به همت دانشگاه علوم پزشکی کاشان و خیران سلامت ادامه داد: آغاز ساخت بیمارستان امام حسن (ع) آران و بیدگل از سال 1388 در زیربنای15700 متر مربع آغاز شد و ساخت بخش‌های مختلف این بیمارستان ادامه دارد.

 

دکتر ساکی اظهارامیدوار کرد: 96 تخت برای این بیمارستان پیش بینی شده است که با کمک خیران و مردم این منطقه در آینده‌ای نزدیک تکمیل شود و خدمات با کیفیتی را به مردم این منطقه ارائه خواهد داد.

 

رئیس دانشگاه ادامه داد: بیمارستان ثامن الحجج نیز با زیربنایی به متراژ 7800 مترمربع در چهار طبقه و با 64 تخت در بخش های زنان و زایمان، رادیولوژی و تصویربرداری، اورژانس سرپایی، کلینیک تخصصی و آزمایشگاه احداث شده و در حال خدمت رسانی به مردم است.

 

وی، با اشاره به آغاز عملیات عمرانی این بیمارستان در سال 88 گفت: بیمارستان ثامن الحجج آران و بیدگل نیز از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی کاشان و با مشارکت خیرین سلامت شهرستان آران و بیدگل احداث شده است.

خبرنگار آران وبیدگل نیوز: روح اله باقری

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.