نخستین رویداد مردمی اشتغال شهرستان آران و بیدگل برگزار شد

1402/09/24
956
0
سایراخبار ادارات
کد خبر :9816

سید محمد زواره در گفت و گو با خبرنگار پرتال خبری آران و بیدگل نیوز گفت: نخستین رویداد مردمی اشتغال به همت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

 

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آران و بیدگل افزود: این رویداد با حضور دکتر علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل و رؤسای ادارات تامین اجتماعی،فنی و حرفه ای، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان، مدیران کاریابی های غیر دولتی اوج، کیان مهر، نیکان و مدیر مرکز خدمات مشاوره و کارآفرینی جهش در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

 

زواره ادامه داد: متقاضیان اشتغال و کارجویان شرکت کننده در این رویداد ضمن ثبت اطلاعات خود در فرم های مربوطه از نزدیک در جریان فرصت های شغلی ثبت شده واحدهای تولیدی در کاریابی های شهرستان قرار گرفتند.

نخستین رویداد مردمی اشتغال شهرستان آران و بیدگل برگزار شد

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آران و بیدگل با اشاره به اهداف رویداد مردمی اشتغال و همچنین وضعیت اشتغال در شهرستان آران و بیدگل بویژه افزایش تقاضای نیروی کار از سوی مدیران واحدهای تولیدی گفت: مهم ترین هدف طرح رویداد مردمی اشتغال، ارتباط مستقیم کارجویان و کارفرمایان و تامین نیروی کار مورد نیاز واحدهای تولیدی بود.

 

زواره ادامه داد: در بخشی از این مراسم، فرماندار شهرستان آران و بیدگل با اشاره به حمایت های حاکمیتی پیش بینی شده در قانون اساسی، قانون کار و تامین اجتماعی در حوزه اشتغال و ظرفیت های جامعه کار و تولید شهرستان، خواستار سوق دادن حمایت های دستگاه های اجرایی به سمت بهره مندی افراد کمتر برخوردار از تسهیلات اشتغالزا بویژه در حوزه مشاغل خانگی شد.

 

نخستین رویداد مردمی اشتغال شهرستان آران و بیدگل برگزار شد

نخستین رویداد مردمی اشتغال شهرستان آران و بیدگل برگزار شد

 

خیرنگار آران و بیدگل نیوز : روح اله باقری

 

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.