کمک ۳۰ میلیاردی به بیمارستان سیدالشهداء آران و بیدگل/ تکمیل چرخه درمان بخش ارتوپدی آران وبیدگل

1401/09/28
856
0
سایربهداشت و درمان
کد خبر :9409

به گزارش آران و بیدگل نیوز، دکتر علی یوسفیان گفت: مجتمع فولاد کویر در راستای رفع نیازهای درمانی بیمارستان سیدالشهدای این شهرستان اقدام به خرید دستگاه سی آرم ( دستگاه تصویر برداری با اشعه ایکس) به مبلغ 30 میلیارد ریال کرده است. 

 

رییس بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل افزود: دستگاه سی آرم یکی از نیازهای ضروری در راستای تکمیل چرخه درمان در بخش ارتوپدی در بیمارستان سیدالشهدا(ع) آران و بیدگل بود چنانچه با راه اندازی این دستگاه تمام عمل های مربوط به ارتوپدی و ستون فقرات در این بیمارستان انجام خواهد شد.

 

یوسفیان ادامه داد: در یک سال گذشته حدود 800 فرد مصدوم به بیمارستان سیدالشهدا منتقل شدند که به علت نبود دستگاه سی آرم مجبور به انتقال حدود 700 مصدوم به بیمارستان شهید بهشتی کاشان بودیم که راه اندازی این دستگاه ظرف یکماه آینده، نیاز ما در این بخش جبران خواهد شد.

 

رییس بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل با بیان اینکه پروژه احداث بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) آران و بیدگل پیشرفت 85 درصدی داشته است افزود: ساخت، تکمیل و تجهیز این بیمارستان می تواند نقش موثری در تکمیل چرخه درمان در این شهرستان داشته باشد.

 

یوسفیان با استقبال از عضویت مجتمع فولاد کویر در موسسه خیریه سیدالشهدا گفت: هیات مدیره بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) آمادگی دارد تا با امضای تفاهمنامه ای با مجتمع فولاد کویر  خدمات در حوزه بهداشت و درمانی کارکنان مجتمع و خانواده آنان را تماما بر عهده بگیرد.

 

آمادگی فولاد کویر جهت تکمیل و تجهیز بیمارستان های سیدالشهدا و امام حسن آران وبیدگل

 

رییس هیات مدیره موسسه خیریه سیدالشهدا هم با تقدیر از کمک های خیر مجتمع فولاد کویر به بخش بهداشت و درمان آران وبیدگل گفت: مجتمع فولاد کویر با عضویت رسمی در موسسه خیریه سیدالشهدا و خرید دستگاه سی آرم، قدم بزرگی را در راستای تکمیل چرخه درمان بیمارستان سیدالشهدا برداشته و آمادگی خود را جهت ادامه تکمیل و تجهیز بیشتر این بیمارستان اعلام کرده است.  

 

دکتر جعفر نمکی با قدردانی از نقش پررنگ خیران آران وبیدگلی در حوزه  سلامت شهرستان افزود: در این راستا مجتمع فولاد کویر هم در دوران کرونا و قبل از آن کمک های زیادی به حوزه بهداشت و درمان منطقه کاشان و آران و بیدگل داشتند که این کمک ها بر کسی پوشیده نیست و جای قدردانی دارد. 

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.