افتتاح دفتر پایگاه خبری و اطلاع رسانی پرتو کویر شهرستان آران و بیدگل

1401/05/17
282
0
سایراخبار ادارات
کد خبر :8984

به گزارش آران و بیدگل نیوز، سعید ضابطی خبر از افتتاح دفتر پایگاه خبری و اطلاع رسانی پرتو کویر داد و گفت: دفتر پایگاه خبری و اطلاع رسانی پرتو کویر شهرستان آران و بیدگل با حضور مسئولین شهرستانی در دانشگاه پیام نور افتتاح شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: با توجه به لزوم و اهمیت موضوع رسانه و اطلاع رسانی از وقایع و رویدادهای جامعه برای مردم و هم چنین تشکیل زیرساختهای فرهنگی و هنری و رسانه ای و هم چنین اهمیت تولید محتواهای بصری در جامعه برای شفاف سازی و آگاهی بخشی مخاطبان از وضعیت موجود، توسعه مراکز خبری و اطلاع رسانی و افزایش تعداد فعالان حوزه رسانه از سیاستهای این اداره می باشد.

رئیس کارگروه فضای مجازی و رسانه ای شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: پایگاه خبری و اطلاع رسانی پرتو کویر از پایگاههای خبری است که از یک تیم 20 نفره متشکل از نسل دهه هشتادی و نودی تشکیل شده است و با مجوز رسمی از معاونت امور مطبوعات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه فرهنگی و اجتماعی از خرداد ماه سال 1401 به مدیر مسئولی خانم مریم جندقیان پروانه رسمی فعالیت در شهرستان آران و بیدگل را دریافت کرده اند.

خاطر نشان می شود: در شهرستان آران و بیدگل، 10 نشریه، تعداد 5 پایگاه خبری و اطلاع رسانی و تعداد 28 خبرنگار خبرگزاریهای کشور فعالیت می کنند.

alt text

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.