اعلام فراخوان «بیست و یکمین سوگواره ادبی عاشورایی و اولین جشنواره ادبی شعر دفاع مقدس» در شهرستان آران و بیدگل

1401/06/04
303
0
سایراخبار ادارات
کد خبر :8964

به گزارش آران و بیدگل نیوز، سعید ضابطی همزمان با نزدیک شدن به اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالحسین(ع) و یاران باوفایش از اعلام فراخوان بیست و یکمین سوگواره ادبی عاشورایی و اولین جشنواره ادبی شعر دفاع مقدس در این شهرستان با موضوع « برداشتهای معرفتی از واقعه عاشورا و ایثار و شهادت » خبر داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل گفت: این سوگواره به همت کانون فرهنگی تربیتی سردار شهید قاسم عربیان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیریت آموزش و پرورش، شهرداری، کانون بسیج هنرمندان و انجمن ادبی جوان کویر شهرستان برگزار می شود.

ضابطی ضمن اشاره به اینکه این سوگواره ویژه شهرستان های آران و بیدگل و کاشان است اضافه کرد: در این سوگواره "برداشتهای معرفتی از واقعه عاشورا "و" ایثار و شهادت" در تمام قالب های شعر، متن ادبی و داستانک در دو بخش دانش آموزی و آزاد برگزار می شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: علاقه مندان شرکت در این سوگواره می توانند آثار خود را (( از هر بخش حداقل دو اثر )) به همراه مشخصات کامل صاحب اثر به دبیرخانه جشنواره به نشانی آران و بیدگل، خیابان نظام وفا، کانون فرهنگی سردار شهید قاسم عربیان و یا از طریق پیام رسان واتساپ به شماره 09132601534 ارسال نمایند.

alt text

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به اینکه 20 شهریور ماه آخرین مهلت ثبت نام این سوگواره است خاطرنشان کرد:  در پایان و در مراسم اختتامیه،  به نفرات برتر و برگزیده جوایزی اهدا می گردد.

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.