سر تیتر جدید ترین اخبار امروز :
- ادعای ترامپ درباره نقض آتش بس ازسوی ایران
- ایران ۰ - ۳ آمریکا ؛شاگردان پیاتزا حریف قدرت سوم جهان نشدند
- جزئیات مسمومیت غذایی در یک هیئت مذهبی در منطقه کاشان/عدم رعایت زنجیره دمایی ۳۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
- طرح آرامش در آران و بیدگل ؛کشف بیش از ۸۰۰ گرم مواد مخدر و دستگیری ۲۶ نفر
- توقیف موتورسیکلت حامل چوب تاغ جنگلی در کنارگذر آران و بیدگل
ادارات دولتی استان اصفهان پنجشنبهها دورکار شدند
1404/07/15
933
0
سایراخبار ادارات
کد خبر :16259
مطابق تصمیم شورای تحول اداری استان اصفهان، از این پس دستگاههای اجرایی استان در روزهای پنجشنبه بهصورت دورکاری فعالیت خواهند کرد.
جلسه مربوط به این تصمیم همچنان ادامه دارد
جزئیات ساعت و نحوه اجرای طرح تا ساعـات آینده در کانال اصفهان خبر اعلام میشود
افزایش ساعات کاری در هفته برای جبران دورکاری
مهدی جمالی نژاد استاندار اصفهان:
طرح دورکاری در روزهای پنجشنبه تا پایان سال ۱۴۰۴ تصویب شد، بر این اساس، از این هفته، کارمندان ادارات استان میتوانند روزهای پنجشنبه را به صورت دورکاری فعالیت خود را ادامه دهند.
همچنین به منظور جبران ساعات کاری، ساعت حضور کارمندان در ادارات در روزهای شنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۶:۴۵ تا ۱۴:۴۵ تعیین شد.
;
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است
با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.