طی یک سال گذشته؛ آزادی ۱۴۵ زندانی با کمک ستاد دیه منطقه کاشان

1403/01/14
88
0
اجتماعیموسسات خیریه
کد خبر :11101

 

 

 

 

 

 

 

 

ابوالفضل کریمشاهی در گفت و گو با خبرنگار پرتال خبری شهرستان آران و بیدگل گفت: طی سال گذشته ۱۴۵ زندانی از گلریزان کاشان، آران و بیدگل و کمک مساجد و صاحبان صنایع منطقه آزاد شدند که ۱۳۶ نفر مرد و  ۹ نفر خانم بودند و در مجموع ۸۰۰ میلیارد ریال از این محل رفع دین صورت گرفت.

 

عضو ستاد دیه منطقه کاشان افزود: شهرستان آران و بیدگل در سال گذشته در حالی نخستین گلریزان خود را تجربه کرد که ۴۳ میلیارد ریال جذب کمک و بیش از ۹۶ درصد وصولی این کمک ها را از جشن گلریزان داشت.

 

کریمشاهی با بیان اینکه جمع دریافتی ستاد دیه در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل طی سال گذشته بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال بود، افزود: در سال گذشته فقط ۴۱ نفر از کمک گلریزان شهرستان آران و بیدگل آزاد شدند که ۱۵۰ میلیارد ریال رفع تکلیف شد.

 

عضو ستاد دیه منطقه کاشان با بیان اینکه از ابتدای تشکیل ستاد دیه در منطقه، هیچ گونه مرزبندی جغرافیایی شکل نگرفته است، افزود: توقع از ستاد باید در حد وظایف و توان آن باشد، ستاد در پرونده های چاقوکشی، قتل، ضرب و جرح، تجاوز به عنف، سرقت، فروش مال غیر و پرونده های بسیار سنگین حق ورود ندارد و پرونده بالای ۵۰ میلیون تنها بعد از دو ماه اگر اِعصار پذیرفته شده باشد، می تواند ورود کند.

 

ابوالفضل کریمشاهی با بیان اینکه برای گلریزان امسال از همه اصناف و کسبه دعوت کرده ایم، تصریح کرد: این گلریزان شنبه ۱۸ فروردین در تالار نگار آران و بیدگل برگزار خواهد شد و امیدواریم شاهد رشد کمک های مردمی و خیرین در این گلریزان باشیم.

خبرنگار : روح اله باقری

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.