۱۴ نانوایی متخلف در آران و بیدگل به تعزیرات معرفی شدند

1402/02/13
390
0
اجتماعیتمام عناوین اجتماعی
کد خبر :9450

به گزارش آران و بیدگل نیوز به نقل از تسنیم، علی محلوجی، اظهار داشت: پیرو اطلاعیه‌های قبلی در خصوص لزوم رعایت روزها و ساعات پخت نانوایی‌ها به ویژه در ماه مبارک رمضان و ایام تعطیلات نوروز، گشت‌های بازرسی در راستای مصوبات کار گروه آرد و نان شهرستان آران و بیدگل فعال و بازدیدهای مستمری را برنامه‌ریزی و عملیاتی کردند.

وی در بیان جزئیات این گشت‌ها افزود: این گشت‌ها با حضور نمایندگانی از فرمانداری، جهاد کشاورزی، صمت، بسیج اصناف و اتاق اصناف شهرستان آران و بیدگل در قالب گروه‌های مجزا در بخش‌های مرکزی و کویرات صورت گرفت.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان آران و بیدگل ابراز داشت: در این راستا طی بازدیدهای متعدد، تخلف 14 فقره نانوایی محرز و به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان معرفی شدند که تعداد هشت فقره نانوایی به دلیل تعطیلی خودسرانه، عدم رعایت مقررات صنفی و عدم رعایت ساعات پخت به جریمه نقدی سنگین محکوم شدند.

وی با بیان اینکه از تعداد 6 فقره نانوایی تعهد کتبی برای رعایت موارد مطرح شده اخذ شده است، گفت: همچنان بازرسی‌های میدانی در این خصوص برقرار بوده و از تمامی نانوایان درخواست می‌شود تا تمامی مقررات صنفی مربوط به خود را رعایت کنند.

محلوجی با بیان اینکه تمامی گزارش‌های مردمی از سوی مراجع مربوطه مورد بررسی و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود، تصریح کرد: از تمامی شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق تلفن 124 گزارش کنند.

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.