واگذاری ۱۳ هزار و ۹۰۰ مترمربع اراضی دولتی در آران و بیدگل

1401/09/02
2571
0
اجتماعیتمام عناوین اجتماعی
کد خبر :9401

به گزارش آران و بیدگل نیوز، امیرحسین عصارزاده گفت: مطابق با سیاست گذاری‌های معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، در سالجاری بخشی از اراضی دولتی این شهرستان با کاربری‌های مختلف جهت تامین خدمات در محدوده و حریم شهرهای شهرستان آران و بیدگل واگذار شد.

 

 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل افزود: امسال دو قطعه زمین دولتی در مجموع به مساحت بیش از ۱۳ هزار و ۹۰۰ مترمربع واگذار شده است.

 

 

عصارزاده ادامه داد: مطابق دستوالعمل‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی، در سطح استان اصفهان، اداره کل راه و شهرسازی متولی واگذاری اراضی دولتی متعلق به دولت جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن بوده لذا در این رابطه براساس کاربری‌های مرتبط در چارچوب آئین‌نامه‌های مصوب همراه با رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی و طرح‌های آتی توسعه عمران اقدام می‌شود.

 

 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: از جمله اراضی واگذار شده در سالجاری، قطعه زمین دولتی به مساحت ۱۱ هزار و ۹۵۰ مترمربع به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن با کاربری درمانی بوده که در راستای احداث و توسعه واحد آموزشی و توانبخشی در قالب اجاره به شرط تملیک پنج ساله واگذار شده است.

 

 

عصارزاده بیان داشت: قطعه زمین دولتی دیگری هم به مساحت هزار و ۹۷۰ مترمربع واقع در شهرستان آران و بیدگل با کاربری اداری و انتظامی جهت احداث ساختمان کلانتری مرکز آران و بیدگل واگذار شد.

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.