ناکامی اخلال گران نظم و امنیت عمومی در آران و بیدگل

1401/09/21
2322
0
اجتماعیتمام عناوین اجتماعی
کد خبر :9411

به گزارش آران و بیدگل نیوز، با رصد دقیق سربازان گمنام امام زمان(عج) سپاه شهرستان آران و بیدگل عواملی که قصد بر هم زدن نظم عمومی داشتند قبل از هر گونه اقدام شناسایی و دستگیر شدند.

 

به گزارش یک منبع آگاه، سربازان گمنام امام زمان(عج) در اطلاعات سپاه شهرستان آران و بیدگل با استعانت به خداوند و عنایت حضرت فاطمه زهرا (س) با رصد لحظه به لحظه در فضای حقیقی و مجازی و اشراف کامل به فعالیت عوامل فریب خورده دشمنان نظام انقلاب اسلامی که قصد برهم زدن نظم و امنیت عمومی و سلب آرامش روانی مردم این شهرستان در آتش زدن اموال خصوصی داشتند با هوشیاری تمام توانستند قبل از هرگونه اقدام ، آنان را شناسایی و دستگیر کنند.

 

این منبع آگاه ضمن اعلام اشراف کامل اطلاعاتی نسبت به هرگونه تحرک فریب خوردگان با قصد و انگیزه شرارت در این شهرستان در ادامه افزود: سربازان گمنام امام زمان. عج سپاه آران و بیدگل طبق خواست مردم ایثارگر و وفادار به انقلاب اسلامی با تلاش شبانه روزی امنیت ثابت و قابل قبول در این شهرستان رقم زده اند و در این فقره نیز پرونده افراد مزبور به همراه خود این متهمین جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی گردیده است.

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.