یادواره شهدای سفیدشهر با حضور معاون رئیس جمهور برگزار می شود

1401/07/07
380
0
سایراخبار کویرات
کد خبر :9262

به گزارش آران و بیدگل نیوز ، سرگرد مجتبی کفاش گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، یادواره شهدای سفیدشهر از توابع شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمد باقر(ع) سفیدشهر افزود: این مراسم پنج شنبه  7 مهرماه بعد از نماز مغرب و عشا در یادمان شهدای گمنام شهر سفیدشهر برگزار خواهد شد.



کفاش ادامه داد: این مراسم با سخنرانی سردار «محسن رضایی» فرمانده پیشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و معاون اقتصادی رئیس جمهور و با حضور دکتر «سید جواد ساداتی نژاد» وزیر جهاد کشاورزی برگزار خواهد شد.

 

دبیر اجرایی یادواره شهدای سفیدشهر افزود: مدیحه سرایی و نوحه خوانی مداح اهل بیت(ع) داود شکاری و اجرای گروه هنری شاهد از دیگر برنامه های این مراسم معنوی است.

 

کفاش افزود: تلاوت قرآن کریم، خاطره گویی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس و قرائت وصیت نامه شهدا از دیگر برنامه های این مراسم خواهد بود.



منطقه سفیددشت با 80 شهید دوران دفاع مقدس، 3 شهید مدافع حرم و 5 شهید گمنام در 19 کیلومتری غرب شهرستان آران و بیدگل واقع شده است.



شهرستان آران و بیدگل با تقدیم بیش از یک درصد جمعیت خود دردوران انقلاب و دفاع مقدس، به نسبت جمعیت رتبه نخست ایثارگری را در کشور داراست و این منطقه به دارالشهدای کشور شناخته می شود.

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.