معرفی متقاضیان پروژه مسکونی شهرک رزلند آران و بیدگل به بانک‌ها برای اخذ تسهیلات

1402/02/31
2663
0
اقتصادیتمام عناوین اقتصادی
کد خبر :9457

به گزارش آران و بیدگل نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه (اصفهان)؛ رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: در طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان بیش از چهار هزار و ۹۰۰ متقاضی برای شهرهای آران و بیدگل، نوش‌آباد و ابوزیدآباد اقدام به ثبت نام کردند.  

عصارزاده با اشاره به تکمیل پروژه مسکونی ۳۹۰ واحدی شهرک رزلند گفت: متقاضیان جهت دریافت تسهیلات به شبکه بانکی معرفی شدند و خدمات رسانی شامل گاز، آب و ‌... برای پروژه در دست پیگیری است.

وی افزود: بخشی از اراضی دولتی با کاربری‌های مختلف جهت تامین خدمات در محدوده و حریم شهرهای شهرستان واگذار شد که قسمتی از این اراضی مسکونی بوده و در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی اذعان داشت: براین اساس به منظور تامین زمین و سرعت بخشی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن، ۸۹ قطعه زمین به مساحت بیش از ۱۴ هزار مترمربع در شهر نوش آباد برای ساخت ۱۷۸ واحد مسکونی، ۳۲ قطعه زمین به مساحت بیش از شش هزار و ۷۰۰ مترمربع در شهر ابوزیدآباد برای ساخت ۶۴ واحد مسکونی و پنج قطعه زمین در آران و بیدگل جمعاً به مساحت بیش از ۲۳۱ هزار مترمربع تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان شد.  

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.