بانوان نقش مهمی در تبیین طرح تحول اقتصادی دارند

1401/03/15
3851
0
اقتصادیتمام عناوین اقتصادی
کد خبر :9017

به گزارش آران و بیدگل نیوز، علی اکبر رضایی در نشست هم اندیشی بانوان فعال در حوزه های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی گفت: جامعه بر نقش بانوان حرکت کرده و استوار است و امروز منشاء بسیاری از کنش‌ها به واسطه حضور و فعالیت بانوان در جامعه انجام می شود و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و گفتمان‌ها موجب پیشرفت و ارتقاء سطح خدمات می‌شود.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: بانوان افسران اقتصاد مقاومتی هستند که قدرت و میزان خرید خانواده‌ ­ها را در دست دارند و می‌توانند با صرفه جویی و جلوگیری از تجمل ­گرایی نقش اساسی در اقتصاد و مدیریت خانواده و جامعه داشته باشند.

 

رضایی با اشاره به اجرای طرح تحول اقتصادی از سوی دولت تأکید کرد: بانوان با توجه به نقش مهمی که می‌توانند در جهاد تبیین و اقناع سازی داشته باشند دولت را در اجرای طرح تحول اقتصادی کمک کنند‌.

 

فرماندار آران و بیدگل افزود: کاهش اعتماد جامعه نسبت مسئولان نظام باعث شده تا زمینه پذیرش برخی موضوعات سست و بدون مبنا در جامعه افزایش یابد و این مسائل باعث شده است که ضرورت جهاد تبیین در شرایط فعلی افزایش یابد.

 

علی اکبر رضایی تصریح کرد: دشمن‌شناسی، لحظه‌شناسی، حب به ولایت از جمله معیارهای مهم در راستای مبارزه و غلبه بر دشمن بوده و بانوان با مطالعه در این زمینه‌ها می توانند در روشنگری افراد جامعه سهیم شوند‌.

 

در ادامه این نشست، تعدادی از فعالان حوزه زنان و خانواده دیدگاه‌های خود را درخصوص مسائل فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی بیان کردند.

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.