مبارزه با اشرار و حفظ نظم عمومی از رسالت‌های خطیر فراجاست

1401/07/14
371
0
اجتماعیتمام عناوین اجتماعی
کد خبر :9354

به گزارش آران و بیدگل نیوز، علی اکبر رضایی با تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی به عنوان نهادی برخاسته از مردم و برای مردم در تاریخ جمهوری اسلامی ایران، با شجاعت، دلاوری و ایثارگری شناخته شده است.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: خادمان مردم در نیروی انتظامی خالصانه، بی ادعا و جان برکف در راستای خدمتگزاری به مردم و برقراری نظم و امنیّت و تداوم آن در جامعه تلاش می کنند.

 

رضایی ادامه داد: امروز نیروی خدوم و جان برکف فراجا با تأسی به مکتب متعالی اهل بیت (ع) و همچون رزمندگان غیور دوران هشت سال دفاع مقدس با جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های خود، همواره در دفاع از مظلومان و مقابله بی‌امان با متجاوزان و مخلان نظم و امنیّت از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند و همیشه دغدغه امنیّت و آرامش مردم را در دل داشته‌اند.

 

فرماندار آران و بیدگل افزود: مبارزه با اشرار و حفظ نظم عمومی از رسالت‌های خطیر فراجا است که در راستای تحقق آرمان‌هایش برای مبارزه با اشرار و اخلالگران امنیّت ملّی هزینه‌های زیادی را تقبل می‌کند که بعضا منجر به شهادت دلیرمردانی می‌شود که پا به عرصه‌ی دفاع از حریم امنیّت عمومی کشور گذاشته اند و در این راه از جان خود نیز دریغ نکرده اند.

 

رضایی تصریح کرد: هفته فراجا فرصتی مغتنم برای قدردانی از تلاش‌های مخلصانه و جهاد فی سبیل الله آن نیروی مؤمن و انقلابی است که همواره با پیروی از خط ولایت، ادامه مسیر شهداء و تعامل با سایر قوای امنیتی، اطلاعاتی و نظامی، آرامش و آسایش را برای هموطنان و آحاد ملّت شریف ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.