مادر شهید

1403/02/09
216
0
فرهنگیانقلاب و دفاع مقدس
کد خبر :11151

 

 

 

 

 

 

 

 

مادر شهیدی که علاوه بر ساخت دو مدرسه و پرداخت 500 میلیون تومان از اموال فرزندشهیدش برای ساخت بیمارستان، حالا دست بند های طلای خودش را نیز برای تجهیز آن بیمارستان هدیه نمود.

حاجیه خانم کوزه گر مادر شهید حسن شمس الدین شب گذشته در همایش هم اندیشی تجهیز راه اندازی و تجلیل از خیرین بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) آران و بیدگل که با حضور مسئولان وزارت بهداشت و درمان ، منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، مسئولان، امام جمعه موقت، مدیران صنایع، خیرین و جمعی از خانواده معظم شهدا در سفره خانه بین المللی صحرا برگزار شد، دستبندهای طلای خود را نیز برای تجهیز و تکمیل بیمارستان هدیه کرد.

مرحوم حاج حسین شمس الدین پدر این شهید گرانقدر زمانی که در قید حیات بود علاوه بر ساخت دو مدرسه، مبلغ 500 میلیون تومان نیز از ارثیه تنها فرزند پسر شهیدش برای ساخت بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) آران و بیدگل هدیه کرد.

سرپرست بیمارستان سید الشهداء(ع) آران و بیدگل در حاشیه این مراسم ضمن قدردانی از همراهی خیرین با بیان اینکه بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) آران و بیدگل با ظرفیت 114 تخت از سال 1388 پس از تصویب هیئت دولت کلنگ آن به زمین زده شد، گفت: براساس مصوبه هیئت دولت خیرین طی سال های 88 تا 94 سهم40 درصد خود را انجام دادند و پروژه را برای تکمیل تحویل دانشگاه علوم پزشکی کاشان نمودند./حوزه

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.