برگزاری یادواره شهدای امدادگر دفاع مقدس و سلامت آران و بیدگل

1401/06/30
3950
0
فرهنگیانقلاب و دفاع مقدس
کد خبر :9182

به گزارش آران و بیدگل نیوز، درآستانه هفته دفاع مقدس یادواره شهدای امدادگر دفاع مقدس و سلامت آران و بیدگل با حضور دکتر علی اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهداء، ایثارگران و جمعی از مسئولان شهرستان در سالن اجتماعات شهید زاهدی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

مسئول آموزش عقیدتی سیاسی فرماندهان سپاه مستقر در قم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره دوران دفاع مقدس اظهارداشت: برای اینکه از اصل نظام غافل نشویم دوران دفاع مقدس نباید فراموش شود.

سردار ملکی به راهپیمایی میلیونی مردم در همایش عظیم اربعین حسینی اشاره و تصریح کرد: وقتی که اربعین یادآوری می شود انسانها روحیه شهادت ، شهامت ، ایثارگری و دفاع از مظلوم به خودشان می گیرند.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس باید برای نسل جوان به خوبی تبیین شود، تصریح کرد: جوانان باید بدانند در دوران دفاع مقدس رزمندگان با دست خالی در مقابل دشمن ایستادند و اجازه ندادند ذره ای از خاک شورمان به دست آنها بیفتد.

مسئول آموزش عقیدتی سیاسی فرماندهان سپاه مستقر در شهر مقدس قم تصریح کرد: امروز به لطف خداوند متعال و ثمره خون شهدا در جایگاهی قرار داریم که آمریکایی ها آرزو می کنند رئیس جمهور کشورمان اجازه بدهد رئیس جمهور آمریکا با ایشان مذاکره کند.

وی حجاب را بهانه دشمنان نظام اسلامی ایران دانست و یادآور شد: آمریکا، اروپا و صهیونیست ها در صورتی دست از دشمنی با ایران بر می دارند که مردم کشورمان پیرو آنها شوند.

در ابتدای مراسم خانم باقری مسئول شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و جنگ تحمیلی از مقاومت مدافعان سلامت در ایام کرونا تقدیر کرد و یاد و خاطره شهید محسن خادم، شهید دکتر مجید فرهاد و شهید محمد زارع را گرامی داشت.

در پایان مراسم با اهداء گل و لوح یادبود از خانواده های شهدای امدادگر دفاع مقدس تقدیر شد.

شهرستان آران و بیدگل با تقدیم ۸۴۲ شهید، ۱۳۵۱ جانباز معزز، ۶۴ آزاده سرافراز و ۵ هزار رزمنده گرانقدر هشت سال دوران دفاع مقدس پیشتاز در عرصه ایثارگری و نماد ایثار و شهادت است.

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.